تجدید نظر در تقویم ATP امن نیست برای بازیکنان می گوید موری

سه بار گرند اسلم قهرمان اندی موری گفت: ATP را تصحیح تقویم که شامل هفت مسابقات به عنوان بسیاری از هفته امن نیست

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

سه بار گرند اسلم قهرمان اندی موری گفت: ATP را تصحیح تقویم که شامل هفت مسابقات به عنوان بسیاری از هفته امن نیست برای بازیکنان خواهد بود که مجبور به جست و خیز رویدادهای مهم با توجه به کهنه روم.

ATP تور بود که به حالت تعلیق در ماه مارس با توجه به این رمان coronavirus شیوع تنظیم شده است راه اندازی مجدد در اوت. 14 با سیتی باز به دنبال Cincinnati Masters, که برگزار خواهد شد در مرغزار فلاشینگ قبل از ایالات متحده باز است.

مردان claycourt نوسان شروع خواهد شد در سپتامبر. 8 در کیتزبوهل به دنبال کارشناسی ارشد مسابقات در مادرید و رم در سپتامبر. 13 و رم کارشناسی ارشد در سپتامبر. 20 با باز فرانسوی مجموعه ای برای شروع یک هفته بعد.

"آن امن نیست برای بازیکنان به رفتن از مرحله نیمه نهایی یا نهایی در نیویورک... و پس از آن بازی در مادرید در ارتفاع بر روی خاک رس که آنها در میانهی شب به رقابت برای یک مدت زمان طولانی" موری گفت: در یک کنفرانس خبری در طول جنگ استرالیایی' مسابقات خیریه.

"شما در حال رفتن به پتانسیل که در آن بسیاری از بازیکنان در حال رقابت در بسیاری از بزرگترین حوادث است."

33 ساله گفت: با رویدادهای آینده ضخیم و سریع تغییرات نیاز بود که با توجه به بازیکنان در رتبه بندی امتیاز.

"ارزش آن ممکن است به دنبال در یک دو سال رتبه بندی برای هم بودن شاید به طوری که بچه ها که به خوبی انجام داده اند در سال گذشته و در حال مرتب کردن بر اساس از نه واقعا قادر به دفاع از امتیاز خود را به درستی به arent نوع از مجازات را" دو بار قهرمان ویمبلدون گفت.

موری پیشنهاد او را جست و خیز این مسابقات در سینسیناتی به آماده سازی خود برای ایالات متحده باز در.

"من می خواهم به جای بازی واشنگتن و دست از رویداد هفته قبل در آمریکا باز اگر همه آنها پیش بروید," او اضافه شده است.

موری به عمل بازگشت پس از هفت ماه مصدومیت اخراج در موسسه خیریه رویداد سازمان یافته توسط برادرش جیمی در این هفته پیشرفت به نیمه نهایی قبل از از دست دادن 1-6 6-3 10-8 به دن ایوانز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن