Maharashtra: ببر در پرسه زدن ادعا پنجمین قربانی در چندراپور

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 6:05:53 pm Forbidden kingdom:

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 6:05:53 pm
Maharashtra tiger killing, man killed by tiger chandrapur district, tiger attack, man killed by tiger attack, indian express Forbidden kingdom: یک ببر در پارک ملی Bandhavgarh در Madhya Pradesh (منبع: گتی ایماژ)

جنگل مقامات بخش هستند در انگشتان پای خود را در چندراپور منطقه با عنوان بسیاری از پنج بشر مرگ و میر در Tadoba-Andhari ببر رزرو هسته و مناطق بافر بودن نسبت به یک گربه بزرگ.

آخرین حادثه رخ داده در صبح روز یکشنبه هنگامی که یک مرد راجش Dadmal کشته شد در نزدیکی Kolara در هسته ای-بافر مرز. این بود که نزدیک در پاشنه قتل Rajyapal Nagose از Bamangaon روستا در ژوئن 4.

"پیش از این چهار حادثه شده اند ناشی از همان ببر به عنوان دوربین دام تصاویر نشان داده اند. از آنجا که روز یکشنبه حادثه نیز صورت گرفت در همان منطقه آن است که به احتمال زیاد با همان ببر. اما ما قادر خواهد بود به می گویند که برای مطمئن شوید که تنها پس از گرفتن تصاویر دوربین های فردا گفت:" معاون کنسرواتور از جنگل TATR, Guruprasad.

پرسید که چرا هیچ دستور هنوز صادر شده است را به تصرف خود ببر با وجود حداقل چهار نفر را تایید کرد, قتل زمانی که ملی ببر حفاظت از اقتدار (NTCA) دستورالعمل نیاز به تنها دو کشنده حملات Guruprasad گفت: "دو رویداد در هسته منطقه است که با تعرض مصون فضا و از این رو ببر نمی تواند دیده می شود به عنوان مسئول. اما ما تا به حال به دنبال مشاوره از مدیر ارشد کنسرواتور از جنگل پس از دو بعدی حوادث. پنجم یکی اتفاق افتاده است قبل از ما می تواند یک تماس بعد از چهارمین حادثه است."

مجموعه ای از حوادث در TATR هسته ای و بافر بود آغاز شد و در فوریه 15, هنگامی که یک مرد از Kolara ایجاد کرد کشته شد. به دنبال آن حادثه در 8 آوریل و بعد از آن دیگر در است.

با این تعداد تلفات انسانی در حمله گربه در چندراپور در این سال رسیده است 14 که یکی از آنها توسط پلنگ در حالی که بقیه همه توسط ببر.

علاوه بر مرگ و میر هر دو گزارش شده از Gadchiroli, گندیا و بهندرا مناطق و یکی از ناگپور منطقه. این را Vidarbha شمارش به 21. جالب 11 از این رخ داده است در طول تاج مستند دوره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب