لیورپول ضرب و شتم چلسی در هشت هدف, هیجان انگیز

قهرمانان لیورپول بشود تا به آسانسور لیگ برتر جایزه با یک 5-3 پیروزی چلسی در یک هدف جشن در آنفیلد در روز چهارشن

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

قهرمانان لیورپول بشود تا به آسانسور لیگ برتر جایزه با یک 5-3 پیروزی چلسی در یک هدف جشن در آنفیلد در روز چهارشنبه به اطمینان حاصل شود آنها رفت و کل یک فصل لیگ برتر بدون شکست در خانه.

Naby لیورپول را باز کرد به ثمر رساند با یک صاعقه وار تلاش ترنت الکساندر-آرنولد ساخته شده آن را 2-0 با یک پیچش یا حلقه زنی رایگان و پا زدن آنها اضافه شده است یکی دیگر از طریق Georginio Wijnaldum نیمه شلیک از محدوده نزدیک قبل از آرسنال کشیده یکی پشت در سکته مغزی از حاصل کار دو تیم.

روبرتو Firmino بازسازی سه هدف استفاده در 55 دقیقه اما چلسی به ثمر رساند و سپس از طریق Tammy ابراهیم و مسیحی Pulisic به تهدید چشمگیر گشت قبل از الکس اکسلاد-چمبرلین نتیجه فراتر از شک برای میزبان.

این نتیجه به این معنی لیورپول برنده 18 از 19 بازی لیگ در خانه در مبارزات با تنها لکه دار بودن خود را 1-1 قرعه کشی با برنلی در اوایل این ماه. آنها نقل مکان کرد و بر روی 96 امتیاز یک خجالتی از باشگاه رکورد آنها مجموعه ای که در پایان نفرات دوم فصل گذشته.

شکست چپ چلسی با 63 امتیاز هنوز هم یک نقطه از تضمین یک محل در فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا پس از لغزش به چهارم گفته می شود که منچستر یونایتد جلب 1-1 با وستهام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب