Coronavirus | حمزه Merowe دور می گذرد

رمان coronavirus ادعا کرد اولین قربانی در هند ورزشی در روز شنبه. E. حمزه Merowe که بازی برای, Maharashtra در S

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

رمان coronavirus ادعا کرد اولین قربانی در هند ورزشی در روز شنبه.

E. حمزه Merowe که بازی برای, Maharashtra در Santosh جام قهرمانی فوتبال برای مدت پنج سال ساخته شده و او احساس حضور در رقابتی بسیار بمبئی لیگ فوتبال برای یک دهه درگذشت, در بیمارستانی در شمال کرالا در سن 61.

Merowe خود را ترک کرده بود زادگاه Parappanangady برای بمبئی پشت در '70s به. او برای چندین باشگاه برتر در بمبئی لیگ و ساخته شده شهر خانه خود را. وی همچنین راه اندازی یک شرکت منابع انسانی وجود دارد.

پس از بمبئی ظهور به عنوان کانون بیماری همه گیر است شیوع بیماری در هند Merowe همراه با خانواده اش سوار به کرالا دو هفته پیش.

او جان سالم به در با همسر لیلا سابق غربی راه آهن, والیبال, بازیکن, و, پسر Lihaz که نگه داشته است هدف برای تاریخ و هند تیم فوتبال.

Merowe شد یک مدافع توانمند و احترام بود و حتی با رقبای خود را در بمبئی لیگ گفت: سابق هند بازیکن Premnath فیلیپ. "ما تا به حال با هم بازی برای, Maharashtra," او گفت: هندو. "هر دوی ما به عنوان بال پشت."

Premnath بود و همچنین در برابر Merowe. "من در حال بازی برای تاتا باشگاه ورزشی در بمبئی لیگ آن روز در حالی که او به نمایندگی Orkay میلز" او به یاد می آورد. "او همچنین برای بسیاری از باشگاه های دیگر در بمبئی است."

این باشگاه شامل غربی راه آهن, اتحادیه بانک RCF و تاتا باشگاه ورزشی.

"Merowe شد یک مدافع با استعداد و با برخی از شانس می تواند برای هند" گفت: Premnath.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب