بهترین شرط: پایمال توسط لاک پشت در خانه وطنی mixtape, DSSO در تلویزیون و بیشتر

پایمال توسط لاک پشت' پاسخ به قرنطینه — آن شش عضو انجام "ما همه تنهایی" تنهایی اما با هم. [محتوای جاسازی شده]

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

پایمال توسط لاک پشت' پاسخ به قرنطینه — آن شش عضو انجام "ما همه تنهایی" تنهایی اما با هم.

هفته گذشته گروه نوشته شده ویدئو به رسانه های اجتماعی: بانجو, دیو بازی بانجو در عرشه دیو Simonett در ماهیگیری لباس, Eamonn McLain در یک دوقلو' کلاه, تیم Saxhaug اریک بری و رایان جوان با داخلی پس زمینه. این آهنگ از "زندگی خوب است در این جاده باز" است و در مرکز آن یک گروه کر در مورد چگونه ما همه تنهایی, اما ما آن را از طریق. این که آن موقع این همه سطوح جذاب است. آن را در دسترس برای جریان در پایمال توسط لاک پشت ها' کانال یوتیوب.

Homegrown Music Festival (2015 file / News Tribune)

وطنی جشنواره موسیقی (2015 file / News Tribune)

چه مارجی دوست دارد از وطنی

این وطنی جشنواره موسیقی است که هرگز اتفاق افتاده است را به پایان رسید در روز یکشنبه — اما آن زندگی می کند در مارجی نلسون mixtape. هر سال یک وطنی سر curates خاص خود را دارد میکس آهنگ ها توسط گذشته بازیکنان. KUMD کریستین دین آن را انجام داده است بنابراین باید شهردار سابق همین نس دیرین نوازنده جیم هال و جزئی مورد علاقه heinrich malan. نلسون مخلوط (او رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی را در هیئت مدیره در حالی که) فوق العاده گرد انتخاب کنید از faves اعم از حمل با سارا کروگر به Ingeborg فون Agassiz به Acceleratii به ریک مک لین. آن را در دسترس برای دانلود در این جشنواره Bandcamp صفحه.

Bent Paddle (file / News Tribune)

خم شده و دست و پا زدن (فایل / News Tribune)

یک جشن تولد, sans سوپراستار

به طور معمول خم دست و پا زدن جشن تولد خود را با یک حیاط پر از تفریح و بازی, موسیقی زنده و البته آبجو. در این سال Festiversary لغو شد حتی قبل از آن تا به حال فرصتی برای رها کردن آن اخبار داغ: headliner بود که هر Mar سوپراستار در یک صف که شامل پرت نزدیکی ماسه مای سیمپسون واگن و بیشتر. این اطلاعات و جشن لینکلن پارک آبجوسازی در ویژه خود را آرایش بانوان, نوشیدنی های گریز از مرکز و نوازندگان. منظورم این است که آن را هنوز هم روز تولد خود را.

"Knives Out" (photo from Lionsgate)

"چاقو را" (عکس از Lionsgate)

Whodunnit vibes

این دلوت نمایشگاه برنامه ریزی شده بود به باز تولید آن از "تله موش" این هفته — یک whodunnit بر اساس رمانی از آگاتا کریستی. این نشان می دهد یک تاریخ طبقه. آن را در بیشتر از 60 سال اجرا در لندن (منهای زمان timeout برای COVID-19) که در آن از مخاطبان خواسته به فاش کردن هویت قاتل — که به ظاهر موفق بوده است راه برای نگه داشتن یک راز است. (هر چند گزارش نیویورک تایمز از 10 سال پیش که ویکیپدیا قطره جزئیات در طرح آن بخش خلاصه). هنوز هم.

نشان می دهد که مردم به دام افتاده در یک خانه — و یکی از آنها قاتل است — طی یک طوفان است. پرداخت ادای احترام به تعویق تولید با یک غربالگری از سال گذشته buzzworthy whodunnit "چاقو کردن" که برای خرید در دسترس است در جریان خدمات مانند آمازون و یوتیوب.

Take It With You (2019 file / News Tribune)

آن را با شما (2019 فایل / News Tribune)

گرفتن در 'آن را با شما'

"آن را با شما" به صورت محلی ساخته شده داستانی, پادکست اضافه شده نهایی خود را دو قسمت از فصل گذشته برای جریان شما لذت. نشان می دهد ایجاد شده توسط بلیک توماس مریم فاکس و دوستان که برنده برجسته پادکست جایزه در طول کاتالیست سال گذشته غیر قابل پیش بینی داستان اصلی موسیقی و فولی هنر برای روز.

آن برنامه ریزی شده بود به آغاز فصل جدید در هفته گذشته ، گرفتن در فصل گذشته (و یا هر فصل واقعا) از "آن را با شما" در هر کجا که شما جریان پادکست.

DSSO (2016 file / News Tribune)

DSSO (2016 فایل / News Tribune)

آوردن سمفونی سالن به نیمکت خود را

این دلوت برتر ارکستر سمفونیک بود و فصل آن برش های کوتاه اما هم تیمی WDSE-WRPT برنامه تکراری پخش خواهد قبلی اجرای برنامه در شب جمعه در ماه مه. برای اولین بار: "به سوی آسمان" یک کنسرت از آوریل 2019 با یک برنامه که شامل چایکوفسکی سمفونی شماره 2 و مندلسون را "سرود ستایش است." کنسرت های بازی در 9 بعد از ظهر جمعه ها در ماه مه در PBS شمال. بقیه برنامه: "قایقرانی شمال" (Leonard Bernstein, soniChroma توسط UMD را ژن Koshinkski, Sibelius) از اکتبر. 2018; "اصلاحات" (مندلسون Brahms) از نوامبر 2017; "مالر قیامت سمفونی" (مالر) از مارس 2017.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب