پرستاران اتحادیه پشت و دور از سنت لوک هزینه-برش پیشنهاد

چند هفته پیش St. luke's نزدیک MNA اتحادیه با یک درخواست به تاخیر هزینه زندگی پرداخت افزايش شش ماه تعلیق بازپرد

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

چند هفته پیش St. luke's نزدیک MNA اتحادیه با یک درخواست به تاخیر هزینه زندگی پرداخت افزايش شش ماه تعلیق بازپرداخت شهریه و افزایش تعداد روزها که یک پرستار باقی می ماند خانه بدون پرداخت, گفت:, Pete Boyechko co-صندلی MNA را چانه زنی واحد در سنت لوک.

MNA تصویب آن سه سال قرارداد در سال گذشته و تحت هیچ الزامی برای مذاکره مجدد. اما آنها تصمیم به در نظر گرفتن درخواست و تصمیم به مذاکره به این امر کمک کرده اند بیمارستان وضعیت مالی تیره و تار با توجه به کروناویروس همه گیر Boyechko گفت.

سنت لوک تایید کرد که آن را با نزدیک شدن به اتحادیه "در مشترک مد برای کشف فرصت ها برای کمک به مدیریت هزینه در طول این زمان از بحران ملی."

به طور خاص در بیمارستان می گوید این پیشنهاد که دقایقی تاخیر افزایش دستمزد به عنوان آن در حال حاضر furloughed کارکنان, کاهش ساعت کار و کاهش می یابد برای جبران برخی از.

Boyechko گفت: بیمارستان پیشنهاد اولیه که شامل صرف نظر کردن از پرداخت را افزایش می دهد و محدود کردن پرداخت نشده روز خاموش خواهد هزینه این اتحادیه حدود 600 پرستاران در اطراف $750,000. علاوه بر این او گفت: حدود 50 نفر از پرستاران در حال حاضر گرفته شده داوطلبانه buyouts و یا گرفته شده به طور موقت اخراج در حالی که دیگران را کاهش ساعت.

زمانی که در میز مذاکره در چهارشنبه Boyechko گفت: سنت لوک پرسید: برای بیش از اولیه خود را درخواست. به طور خاص در بیمارستان خواسته به تاخیر در پرداخت افزایش یک سال به جای شش ماه به حالت تعلیق کمک به برنامه 401(k) در صورت لزوم.

در عوض این اتحادیه گفت: این توافق به بیمارستان اصلی پیشنهاد به عنوان به خوبی به عنوان خواسته به اضافه کردن جمله بندی به قرارداد خود گفت: در صورت فروش از این اتحادیه قرارداد هنوز هم افتخار توسط خریدار جدید.

"ما می دانیم COVID شده است صدمه زدن به امکانات مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور," او گفت:. "مالی در سراسر هیئت مدیره برای بیمارستان ها شده اند خوب ... پس ... COVID (آغاز شده)."

سنت لوک گفته کاهش یافته است که شامل این MNA را قرارداد Boyechko گفت.

در یک بیانیه سنت لوک مدیر عامل و رئیس جمهور کوین Nokels به نام MNA درخواست خود را به تغییر قرارداد "قابل توجه است."

"MNA پاسخ بود که مگر ما موافق به تغییرات ساختاری مهم در قرارداد کلی آنها تا به حال هیچ علاقه ای به کار کردن با سنت لوک برای کمک به حفظ شغل با کاهش هزینه های," او گفت:.

او اضافه کرد که آن را "ناامید کننده" است که کسی به اشتراک گذاشته مذاکره و گفتگو با رسانه ها "همراه با حدس و گمان که سنت لوک بود که به فروش می رسد. در هیچ نقطه ای در این بحث و یا هر بحث دیگری با MNA — آیا کسب و یا ادغام با دیگر نظام سلامت از جمله مایو, سیستم بهداشت و درمان آمده است. این صرفا شایعات," او نوشت.

حرکت رو به جلو MNA قرارداد باقی خواهد ماند همان است که در آن قبل از کاهش هزینه مکالمات Boyechko گفت.

"ما تا حد زیادی قدردانی از همه کسانی که از جامعه و کارمندان ما که جلو آمده با ایده های برای حمایت از سنت لوک از طریق این بیماری همه گیر" Nokels نوشت. "ما خوش شانس باور نکردنی تیم است که در حال توسعه یک طرح جامد برای مراقبت از جامعه ما در حال حاضر و در آینده است."

این داستان به روز شده در 7:33 بعد از ظهر جولای 9 با اضافی بیانیه از Nokels. این اصل ارسال شده در 7:16 بعد از ظهر جولای 9.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب