درخواست یک استاد باغبان: بالا بردن نهال در پوسته دارای جوانب مثبت و منفی

س: یک دوست به من داد برخی از نهال های گوجه فرنگی دوست او آغاز شده در پوسته تخم. من باید کشت آنها را در پوسته

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

س: یک دوست به من داد برخی از نهال های گوجه فرنگی دوست او آغاز شده در پوسته تخم. من باید کشت آنها را در پوسته و یا حذف پوسته ؟ باید شروع کنم من دانه ها در پوسته ها در سال آینده ؟

یک: من تا به حال هرگز شنیده از شروع دانه در پوست تخم مرغ, بنابراین من آن نگاه کردن. من در بر داشت بسیاری از سرگرمی و سایت باغبانی صحبت کردن در مورد انجام این کار, اما می تواند هر گونه پیدا تحقیقات علمی بر روی آن. وجود دارد و تحقیقات در مورد شروع و دانه مورد استفاده از پوست تخم مرغ در باغ, اگر چه, و بر اساس آن پژوهش و من قصد دارم به توصیه است که شما حداقل کرک کردن پوسته قبل از کاشت. از بین بردن آن به طور کامل است که احتمالا یک شرط بندی بهتر.

برخی از وب سایت های که من پیدا کردم گفت که کاشت گوجه فرنگی در پوست تخم مرغ را اضافه کردن کلسیم به خاک و در نتیجه کمک به جلوگیری از blossom end rot اما تحقیقات نمی یاد که ادعا می کنند. (Blossom end rot ناشی از کمبود کلسیم است اما پوست تخم مرغ اضافه کنید یک مقدار قابل ملاحظه از کلسیم به خاک مگر اینکه آنها در حال زمین خوب است. در هر صورت blossom end rot نیست معمولا ناشی از کمبود کلسیم در خاک اما ناهموار آبیاری که باعث می شود آن را سخت تر برای گوجه فرنگی را به و استفاده از کلسیم موجود در.

خود نهال ریشه ممکن است قادر به از طریق شکستن پوسته و کشش و رشد, اما آن را یک ایده خوب را به آنها شروع به سر با حداقل ترک خوردگی پوسته. پوسته نمی شکستن در خود را دارد. در نظر گرفتن از بین بردن پوسته به طور کامل و دور آن را. پوست تخم مرغ در باغ ممکن است جذب آفات مانند راسو یا راکون است. راب نیز جذب پوست تخم مرغ.

شما می توانید شروع به دانه در تقریبا در هر ظرف; نهال رشد خواهد کرد در همه نوع از همه چیز. مزیت پوست تخم مرغ است که شما لازم نیست برای خرید ظروف و شما نمی وزش نسیم تا با گلدان پلاستیکی شما باید به دور انداختن و یا شستشو برای سال آینده. معایب آنها اندازه کوچک و عدم وجود سوراخ زهکشی. ما توصیه می کنیم با شروع دانه ها را در یک ظرف با سوراخ در پایین مجموعه ای در یک سینی به طوری که شما می توانید آب از پایین. گوجه فرنگی در حال رفتن به سرعت بزرگ تر شدن یک ظرف کوچک به عنوان یک پوسته تخم مرغ, بنابراین اگر شما بودند برای رفتن به سعی کنید این کار را, شما می خواهید برای شروع به آنها را بیش از حد طولانی نیست قبل از اینکه شما برنامه ریزی برای کشت آنها را در باغ و یا طرح در پیوند آنها را به یک ظرف بزرگتر.

نوشته شده توسط U M فرمت استاد باغبان در سنت لوئیس کانتی. ارسال سوالات به features@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن