رم معبد در حال آمدن است تا با رضایت همه: کمال نات

توسط: PTI | بوپال | به روز شده: اوت 1 سال 2020 4:07:27 pm Madhya Pradesh کنگره رئیس کمال نات. (عکس) یک

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
توسط: PTI | بوپال | به روز شده: اوت 1 سال 2020 4:07:27 pm
Kamal Nath Madhya Pradesh, MP Crisis BJP Congress, Congress BJP Madhya pradesh Madhya Pradesh کنگره رئیس کمال نات. (عکس)

یک Ram, معبد ساخته شده است و در ایودیا با رضایت هر هندی, Madhya Pradesh کنگره رئیس کمال نات گفت: چهار روز پیش از پایه گذاری کرد. Nath را همکار Digvijaya سینگ گفت: نخست وزیر سابق راجیو گاندی هم می خواستم معبد به آمده است.

"من خوش ساخت و ساز از Ram معبد در ایودیا. مردم این کشور انتظار داشتند و مایل برای این پس ، ساخت این معبد است که با رضایت هر هندی. این امکان تنها در هند" Nath گفت: در یک پیام ویدئویی.

سینگ گفت: خداوند رم در مرکز همه ایمان است.

"مرکز ایمان ما به خداوند رم!و امروز کشور در حال اجرا با اعتماد به خداوند رم. همین دلیل است که همه ما آرزو می کنم که بزرگ معبد باید ساخته شود در زادگاه رم در ایودیا. (اواخر PM) راجیو Gandhiji همچنین می خواستم همان" او هنوز توییتی.

سینگ اما questionned "muhurt" (فرخنده) برای زمین شکستن مراسم برای ساخت معبد زنجان برگزار می شود, در آگوست 5 احتمال حضور نخست وزیر نارندرا.

"اگر ما بحث در مورد 'muhurt' پس از آن بیش از 90 درصد از مسلمانان در این کشور خواهد بود کسانی که باور مذهبی علم مانند 'muhurt', 'grihdasha', 'طالع بینی', 'choghadiya' ، (sic)" او گفت:.

"من بی طرف به این واقعیت است که وجود دارد هیچ "muhurt' به صورت پایه و تخمگذار در آگوست 5. این بازی با احساسات مذهبی و اعتقادات (sic)" کنگره رهبر گفت.

وقتی پرسیده شد که در مورد سینگ توييتها MP صفحه اصلی وزیر و رهبر ارشد بی جی پی Narottam Mishra گفت: "برخی از افراد عادت نخوری و هر زمان که آنها صحبت می کنند آنها به دنبال پیدا کردن بد به خوب. (ندانسته) حتی در انتقاد خود را, آنها باید حداقل گرفته شده از نام خداوند رم".

Mishra گفت: این کنگره بود که سعی کرده بود به تاخیر در ساخت این معبد است.

"Kapil Sibal و دیگر رهبران کنگره ایستاده در مقابل (ساخت و ساز) رم معبد در دادگاه نگه داشته و گفت: در دیوان عالی کشور است که خداوند رم یک شخصیت خیالی.

"آنها گفتند: هیچ 'Ram Setu'. آنها باید فکر می کنم در حال حاضر. خداوند Ram است در همه جا در این کشور" Mishra به خبرنگاران گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب