پنج کارگر کشته شده به عنوان کامیون لبنان در Madhya Pradesh

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: مارس 10 سال 2020 11:30:31 am کارگران مهاجر سفر

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: مارس 10 سال 2020 11:30:31 am
Job plan, migrant workers, India lockdown, coronavirus cases, Up news, Indian express news کارگران مهاجر سفر به سوی خانه های خود را در کامیون از لکنو شنبه. (Express Photo by Vishal Srivastava)

پنج کشته شدند و 13 نفر دیگر مجروح شدند که یک انبه لادن کامیون لغو نزدیکی Patha روستا در Narsinghpur منطقه, Madhya Pradesh اواخر روز شنبه.

کامیون در راه خود را از حیدرآباد به آگرا تبدیل وری در بزرگراه به دام انداختن کارگران که نشسته بودند در فضای بین جعبهها. وجود دارد 18 نفر از جمله راننده و حداقل یک تمیز کننده در خودرو. هیچ وسیله نقلیه دیگر در این حادثه درگیر شد.

Narsinghpur SP Gurkaran سینگ گفت: هند اکسپرس که کارگران بودند به احتمال زیاد سفر های غیر قانونی. او گفت: آن روشن نیست از جایی که آنها تا به حال سوار این وسیله نقلیه است. وضعیت مجروح پایدار است و یکی از کارگران شد و سرفه و نمونه ارسال شده است برای تست سینگ گفت.

مسئول Mungwani ایستگاه پلیس Shivmangal Rathod گفت: کارگران متعلق به اوتار پرادش است. او گفت که مجروح شدند و در بیمارستان تحت درمان در Narsinghpur.

این مصیبت رخ داده است یک روز پس از 16 کارگران مهاجر از شهدل و Umaria منطقه در Madhya Pradesh اجرا شد بیش از یک قطار کالا زمانی که آنها خواب بودند در مسیر راه آهن در اورنگبد در ماهاراشترا اوایل روز جمعه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن