Karti چیدمبرم تست مثبت برای Covid-19 در خانه قرنطینه با علائم خفیف

توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | به روز شده: اوت 3 سال 2020 12:05:36 pm کنگره رهبر Karti چیدمبرم آزمای

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | به روز شده: اوت 3 سال 2020 12:05:36 pm
karti chidambaram, karti chidambaram coronavirus positive, karti chidambaram covid positive, india coronavirus latest updates, political leaders coronavirus india کنگره رهبر Karti چیدمبرم آزمایش مثبت برای Covid-19 روز دوشنبه. (اکسپرس فایل عکس)

Lok سبها MP از تامیل نادو را سیوگنگا Karti چیدمبرم دوشنبه آزمایش مثبت برای کوروناویروس. در حالی که اعلام این خبر در توییتر Karti, پسر سابق اتحادیه وزیر دارایی P چیدمبرم گفت: او در خانه قرنطینه با علائم خفیف و خواست خود تماس های اخیر به دنبال پزشکی پروتکل.

"من فقط آزمایش مثبت #Covid. علائم خفیف هستند و طبق توصیه های پزشکی, من در زیر صفحه اصلی قرنطینه. من مصرانه از همه کسانی که اخیرا در تماس با من به دنبال پزشکی, پروتکل," کنگره, رهبر, نوشته شده در سایت میکرو وبلاگ نویسی.

Karti می پیوندد یک لیست از سیاستمداران که به تازگی قرارداد این بیماری است. در میان کنگره رهبران سابق کارناتاکا MLC و رهبر کنگره ایوان d'souza و همسر خود را که آلوده شدند در روز شنبه. کنگره رهبر و, Madhya Pradesh MLA PC شارما نیز قرارداد عفونت شده است. در ماه ژوئن, حزب, سخنگوی Abhishek Singhvi آزمایش مثبت است.

علاوه بر رهبران کنگره اتحادیه, خانه وزیر Amit Shah, Karnataka وزیر B S Yediyurappa و تامیل نادو فرماندار Banwarilal Purohit آزمایش مثبت برای این ویروس در روز یکشنبه.

پیش از آن در روز Covid-19 شمارش آرا در هند عبور از 18-لاخ علامت و می ایستد در 18,03,696 موارد پس از نزدیک به 53,000 موارد گزارش شده در طول 24 ساعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب