NZ مربی جا شرایط قرارداد خود را تمدید مذاکرات به عنوان 'مثبت'

نیوزیلند مربی گری جای توصیف کرده است مذاکرات با این کشور کریکت بورد خود را ممکن است تمدید قرارداد به عنوان "م

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

نیوزیلند مربی گری جای توصیف کرده است مذاکرات با این کشور کریکت بورد خود را ممکن است تمدید قرارداد به عنوان "مثبت".

جای اولیه دوره دو ساله تعیین شده بود به پایان رسید بعد از T20 جام جهانی در استرالیا بود که قبلا برنامه ریزی شده در ماه اکتبر بود اما در هفته گذشته به تعویق افتاد, یک سال با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"مذاکرات شده اند بسیار مثبت است و اگر نیوزیلند کریکت و بازیکنان احساس به عنوان اگر من می تواند در حفظ و کمک و سپس من علاقه مند می شود در ادامه" جا به نقل از به نقل از چیزهای.co.nz.

سیاه کلاه " بعدی واگذاری آزمایشی برنامه ریزی شده به عنوان یک خانه سری از دو آزمون و سپس محدود اور بین المللی در برابر غرب هند شروع و در اواخر ماه نوامبر در انتظار موافقت دولت و قرنطینه ترتیبات.

آنها در آخرین بازی یک ODI مقابل استرالیا در سیدنی در مارس 13.

جا رد حدس و گمان است که او می خواست تام Latham خود را به عنوان تست کاپیتان در محل کین ویلیامسون و گفت: وجود دارد یک بحث به روشن شدن هوا.

"کین و من یک رابطه قوی و ما در مورد آن صحبت کرد. وجود دارد هیچ پایه و اساسی در حقیقت و ناامید کننده قسمت این است که از جایی و کسی اما آن را نمی کین و نه من" جا گفت.

"من واقعا لذت بردن از کار با کین. بحث ما قوی هستند و همیشه در بهترین چیزی که برای این تیم و این چیزی است که من می دانم که ما واقعا در تراز وسط قرار دارد."

نیوزیلند بازیکنان از جمله Williamson, شروع, آموزش, تحت جا دیده بان در اردوگاه در لینکلن, نزدیک, Christchurch, و کوه Maunganui.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب