متهم در 532-کیلوگرم امریتسار هروئین مسافت مورد بازداشت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 8:44:17 am او دستگیر شد

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 8:44:17 am
Ranjeet Singh arrest, Ranjeet Singh arrested, Cheeta arrested, Amritsar heroin haul, Amritsar heroin haul case, India news, Indian Express او دستگیر شد بگی از ایجاد کرد در هاریانا را سیرسا همراه با برادر خود Gagandeep با نام مستعار بهلا. (بازنمودی تصویر)

در یک موفقیت بزرگ در برابر مواد مخدر-تروریسم شبکه ای در کشور پلیس پنجاب در صبح روز شنبه بازداشت Ranjeet سینگ نام مستعار رعنا با نام مستعار دان یک ماهی بزرگ در شبکه گفته می شود تحت کنترل پاکستان ISI. Cheeta ادعا شده است که لینک با کشته Hizbul مجاهدین فرمانده Riyaz احمد Naikoo که کشته شد توسط نیروهای امنیتی در کشمیر شده است.

در میان موارد دیگر او نیز می خواست به صورت قاچاق 532-کیلوگرم هروئین و 52-کیلوگرم مخلوط مواد مخدر به ارزش بیش از 2,700 تومان کرور روپیه از پاکستان در یک محموله 600 کیسه سنگ نمک از طریق عطاری یکپارچه بررسی پست (ICP) در تاریخ 29 ژوئن سال گذشته است.

vvv از طریق قانونی زمین های مسیر از عطاری ICP و همچنین در سراسر مرز شمشیربازی در هند و پاکستان در مرز پنجاب و جامو و کشمیر.

او دستگیر شد بگی از ایجاد کرد در هاریانا را سیرسا همراه با برادر خود Gagandeep با نام مستعار بهلا.

در ژوئن 2019 عملیات گمرکی بخش Amritsar, حال ضبط یکی از بزرگترین hauls 532 کیلوگرم مشکوک به هروئین و 52 کیلوگرم مشکوک مخلوط مواد مخدر در عطاری ICP امریتسار. دو نفر طارق احمد تنها یکی از Handwara, Jammu and Kashmir و Gurpinder سینگ یکی از امریتسار دستگیر شدند در این مورد. محموله پنهان شده زیر کیسه های نمک در کامیون که آمده بود از پاکستان است.

سانتی متر ستایش پلیس, هشدار پاکستان

اعلام بازداشت, Punjab وزیر کاپیتان Amarinder سینگ تمجید پنجاب پلیس برای عملیات تهاجمی خود را علیه تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر با وجود pre-شغل با اجرای مقررات منع رفت و آمد و دیگر اقدامات برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

"پاکستان اجازه نیست تا در تلاش خود را برای فشار, مواد مخدر و سلاح و پول مواد مخدر با وجود Covid بحران به وضوح در تلاش برای بی ثبات کردن دولت و برهم زدن صلح و آرامش خود را, اما ما نمی خواهد اجازه می دهد که به اتفاق می افتد" اعلام Amarinder.

موفقیت های اخیر

Amarinder نیز تبریک گفت پلیس برای ماه گذشته بازداشت Hilal احمد Wagay یک overground کارگر از ممنوع Hizbul مجاهدین و همکاران نزدیک از Naikoo. ورودی به اشتراک گذاشته شده توسط پنجاب به پلیس نقش مهمی در این عملیات توسط J&K پلیس در برابر Naikoo گفت: Punjab یک سخنگوی پلیس.

بعد از آن در مارس 5, دو Hizbul فعالان — Bikram Singh با نام مستعار ویکی و برادرش Maninder سینگ با نام مستعار مانی — دستگیر شده بودند توسط پلیس پنجاب از امریتسار. آنها برگزار شد با یک کیلوگرم هروئین و بیش از Rs 32 لاخ ،

"خود بازجویی نشان داد که هر دو Bikram و Maninder همراه با عموزاده خود را Cheeta, اقبال سینگ با نام مستعار Shera و Sarwan Singh, خرید و فروش شد در قاچاق مواد مخدر از مرز و Bikram آمده بود به تحویل Rs 29 لاخ پول مواد مخدر به Hilal احمد در دستورالعمل Cheeta, Shera و Sarwan," گفت: یک سخنگوی پلیس.

وزیر گفت: "Bikram و Maninder ساخته شده و برخی افشاگری در مورد فعالیت های دان و برادرش Sarwan با نام مستعار Polu."

CM اضافه شده که بیشتر تجزیه و تحلیل داده ها همراه با نیا منجر به شناسایی دان را سیرسا محل و پس از آن در هماهنگی با هاریانا پلیس مخفیگاه گران بود و او با برادر خود در ساعات اندکی از روز شنبه.

با توجه به سانتی متر Cheeta بود: "یکی از فعال ترین گره های گسترده و مشترک شبکه ای از قاچاقچیان مواد مخدر/پیک مجموعه ای پاکستان ISI به فشار در کامپوزیت محموله از مواد مخدر و سلاح FICN (یادداشت های جعلی پول هند) از پاکستان به پنجاب از طریق ابزارهای مختلف از جمله هواپیماهای بدون سرنشین".

"او مجرم شناخته شده بود در سال 2008, 2009, 2011, و غیره. برای هروئین قاچاق. او اهدا شد 12 سال دقیق حبس برای قاچاق از 5 کیلوگرم هروئین بود اما تبرئه توسط دادگاه عالی در ماه مارس سال 2018 به او نفع شک" به پلیس گفت:.

"دستگیری Ranjeet (دان) یکی از فعال ترین قاچاقچیان مواد مخدر از این کشور و برادر خود را امروز صبح نخستین بار است که پلیس تا به حال شده است قادر به باز کردن شبکه های بین المللی مواد مخدر در چنین مقیاس گسترده برای افشای عمده راکت از مواد مخدر-درآمد حاصل از روت بودن لباس های تروریستی فعال در J&K دره پنجاب و دیگر نقاط کشور گفت:" رئیس وزیر با یادآوری وعده خود به مردم پنجاب که او را "رفتن پس از" ماهی بزرگ " درگیر در تجارت مواد مخدر.

عملیات nab Cheeta

دادن جزئیات از سیرسا عملیات DGP Dinkar گوپتا گفت که او صحبت کرد به او هاریانا همتای Manoj Yadav در حدود ساعت 9 شب روز جمعه و پس از هماهنگی تاسیس شد امریتسار کمیسر پلیس با سیرسا SP آرون Nehra.

"یک تیم از امریتسار پلیس متشکل از ASP Abhimanyu رعنا, در حال حاضر کار به عنوان شو Sadar, DCP (D) امریتسار Mukhvinder سینگ Bhullar و ADCP (D) Jugraj سینگ آغاز شده برای سیرسا در مارس 8 در 11 ساعت و به حدود 3.30 صبح روز پنج شنبه و بیرونی کمربند راه اندازی شد 4:30 صبح" گفت: Gupta.

این DGP افزود: "بیرونی کمربند از منطقه گذاشته شد به طور مشترک توسط هاریانا پلیس و پلیس پنجاب. حمله تیم متشکل از اعضای پلیس Sadar و سیا کارکنان تحت هدایت DCP Bhullar, حمله دو مکان است. در اولین محل مقامات پلیس از اولین حمله تیم وارد محوطه اما گمان نمی شد در بر داشت در محل."

"در مکان دوم این ترکیب دیوار بود مدرج...و پس از ضربه زدن بر روی درب دان در را باز کرد به آرامی. به عنوان به زودی به عنوان او را دیدم پلیس حزب او سعی به نزدیک دروازه و گرفتن تبر دروغ بستن به تخت خود را اما درب لگد باز و Ranjeet گرفتار شد. برادر خود را Gagandeep سینگ به خواب رفته بود در اتاق دیگر و دستگیر شد و از آنجا گفت:" DGP.

DGP Gupta همچنین نشان داد که دان دارای پنج برادر و حداقل سه نفر از آنها از جمله Gagandeep سینگ با نام مستعار بهلا, آیا قاچاق مواد مخدر موارد در برابر آنها.

دو برادر دیگر Balwinder سینگ با نام مستعار Billa و Kuldeep سینگ همچنین به موارد متعدد تحت NDPS عمل ثبت شده در برابر آنها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب