همدست تلاش برای فرار به کشمیر برگزار شد: Punjab پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:08:00 am یکی بیشتر Lashkar

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:08:00 am
Accomplice trying to flee to Kashmir held: Punjab Police یکی بیشتر Lashkar-e-Taiba (اجازه) عمل دستگیر شد از پتهنکت در حالی که او در تلاش برای فرار به کشمیر پنجاب به پلیس گفت: روز شنبه. (بازنمودی تصویر)

یکی بیشتر Lashkar-e-Taiba (اجازه) عمل دستگیر شد از پتهنکت در حالی که او در تلاش برای فرار به کشمیر پنجاب به پلیس گفت: روز شنبه.

جاوید احمد Bhat (29) ساکن Shirmal روستا در جامو و کشمیر را Shopian منطقه دستگیر شد جمعه یک روز پس از پنجاب پلیس بازداشت دو اجازه عملیات — امیر حسین ونی و وسیم حسن ونی — در حالی که در تلاش برای قاچاق سلاح به دره.

جاوید ره بود و دستگیر و به همراه کامیون خود را تحمل یک J&K شماره ثبت از Dhobra پل در پتهنکت در امریتسار-Jammu بزرگراه به عنوان او تلاش برای فرار به دره در یادگیری در مورد دستگیری او همدست DGP Dinkar گوپتا در بیانیه ای گفت.

جاوید شد از همان روستا به عنوان دو نفر دیگر عملیات انجام دهد. سه نفر بودند در حمل و نقل کسب و کار با هم برای گذشته دو-سه سال بوده است و سفر به دهلی امریتسار و Jalandhar.

برادر به J&K صفحه اصلی گارد جاوید خود بود انتخاب شده توسط این واحد در سال 2012 اما او ترک پس از آن با توجه به DGP.

طول اولیه بازجویی جاوید نشان داد که او آمده بود با Aamir و وسیم از کشمیر به امریتسار به جمع آوری یک محموله سلاح به بهانه خرید میوه و سبزیجات گفت: Gupta. او افزود که آنها به پنجاب در دو کامیون و, پس از چیدن محموله از نزدیک Vallah جاده در ژوئن 11, Aamir و وسیم — در جهت خود مربی Ishfaq احمد Dar نام مستعار بشیر احمد خان — تا به حال خواسته جاوید به ماندن پشت در امریتسار برای تماس با اسلحه تامین کننده.

تحقیقات بیشتر برای شناسایی لینک های بیشتر و همدستان سه نفر در پنجاب و J&K DGP گفت و اشاره کرد که این دستگیری نشان می دهد گسترده شبکه ترور حمایت پاکستان مبتنی بر
شبه نظامیان.

این دستگیری DGP گفت: موید اخیر هوش ورودی نشان می دهد که پاکستان بر اساس ISI شده است هل دادن محموله سلاح و رخنه در داعش از سراسر مرز به پنجاب و بیشتر به دره کشمیر برای انجام فعالیت های تروریستی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن