می تواند 'Bomba تیم ملی' بازگشت به سال گذشته افتخار ؟ دوقلوها کنم

فصل گذشته دوقلوها شکسته تنها-فصل خانه اجرا ضبط. و با بسیاری از "Bomba تیم ملی" بازگشت و offseason علاوه بر این

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

فصل گذشته دوقلوها شکسته تنها-فصل خانه اجرا ضبط. و با بسیاری از "Bomba تیم ملی" بازگشت و offseason علاوه بر این از جاش دونالدسون مینه سوتا بود و آماده برای به چالش کشیدن که رکورد.

می تواند آنها را به انجام آن ؟ دوقلوها outfielder حداکثر کپلر فکر می کند او پاسخ دهد.

"من (فکر) ما اشباع شده در سال گذشته ادبانه. و سپس اضافه می کنیم بچه ها مثل دونالدسون و در حال حاضر آسمان محدود," کپلر گفت. "... من فکر می کنم اگر ما تا به حال فرصت را به بازی یک فصل کامل ما می خواهم به شکستن رکورد ما در سال گذشته است. به دلیل هجومی قدرت عاقلانه منظورم این است که من نمی توانستم تصور یک تیم قبل از من پا به این یکی با قدرت بیشتر. من فکر نمی کنم وجود دارد."

هنگامی که دوقلوها گام در این زمینه روز شنبه برای روز افتتاحیه در شیکاگو آنها به رخ کشیدن جرم حتی بهتر از رکورد خود را-تنظیم صف از فصل گذشته. و است که می تواند یک مشکل برای مخالفت با کوزه.

فقط بخواهید دوقلوها مسکن ترور ممکن است که تا به حال به پا لاستیک در برابر هم تیمی های خود را برای چند هفته گذشته.

"آن gunna (sic) بود عالی نیست که زمین به ما صف" ممکن است توییتی چهارشنبه.

دوقلوها به پایان رسید و فصل گذشته با 307 صفحه اصلی اجرا می شود. در حالی که آنها از دست C. J. Cron (25 صفحه اصلی اجرا می شود) و جاناتان Schoop (23) در offseason آنها اضافه شده دونالدسون یک ضربه سابق MVP و سالم میگوئل سانو.

دونالدسون این تیم مبلغ 92 میلیون free عامل اکتساب برخورد کرده است به خصوص به خوبی در طول کار خود را در هدف زمینه racking تا .373 میانگین با 10 خانه اجرا می شود در 22 بازی به عنوان یک حریف.

تابستان اردوگاه داده است دونالدسون که تا به حال 37 صفحه اصلی اجرا می شود در سال گذشته با بریوز, یک شانس برای دریافت بیشتر آشنا با ballpark.

"من به بازی بعضی از بازی ها در اینجا در مینه سوتا, اما هنوز هم به خوبی قادر به تمرین برخی از بازی داد و بیداد بازی در برابر یکدیگر برای رسیدن به این زمینه برای رسیدن به همه چیز است که در نوع خود از رفتن در اطراف برای دریافت استفاده می شود به میدان و سطح, چگونه groundballs اتفاق می افتد و چه چیزی نیست" دونالدسون گفت.

خود مدیر جدید Rocco Baldelli نشده مخفیگاه آنان دست خود را هنگامی که در مورد خواسته خود را سفارش پنبه حلاجی شده. Baldelli گفت: او می خواهم احساس راحتی میکنید دونالدسون و 40 سال تعیین شده hitter وظیفه Nelson Cruz, بازگشت به عقب و یا از هم جدا. وجود دارد هیچ پاسخ اشتباه برای Baldelli.

"آنها در حال رفتن به ضربه لکه های برجسته در صف سمت راست که در آن شما انتظار می رود برای دیدن آنها" Baldelli گفت. "نگاه کردن به آن و گویند در دوم و سوم, سوم و چهارم و دوم و چهارم, من فکر نمی کنم وجود دارد جواب بدی وجود دارد. من فکر می کنم کسانی که همه خیلی راحت نقاط و مکان های که در آن ما می توانید انتظار آن بچه ها به هدف قرار دادن ما در صف."

قدرتمند صف همچنین بازگشت کپلر (36 صفحه اصلی اجرا می شود), سانو (34), Eddie روساریو (32), Mitch Garver (31), all-star Jorge Polanco (22) لوئیس Arraez که می تواند تهدیدی برای پنبه حلاجی شده عنوان و پویا مرکز fielder بایرون Buxton. به تازگی به دست آورد جانباز پارچ Rich Hill شده است که در اطراف برخی از قدرتمند ترکیب تیم در گذشته به نام دوقلوها' نه "یکی از بهترین ها در بیس بال."

"من فکر می کنم آن را یک برکت و تیم ما در حال حاضر. آن را حتی بهتر از ما تا به حال در سال گذشته در مقاله" Arraez گفت.

و در حالی که آنها تا به حال یک سطح شیب دار تا به فصل — حدود سه هفته به عنوان مخالف به شش تا از آنها به طور معمول برای بهار آموزش — Baldelli گفت: صف قفل شده است و در آنها جلوتر از جایی که او به فکر آنها خواهد بود در این نقطه است.

ترجمه: نگاه کردن به Bomba تیم ملی.

"رقابت در خفاش ها دیده ایم در طول بازی ما بسیار آشکار برای هر کسی که به تماشای. جالب است به شنیدن یکی از کوزه در واقع آن را می گویند از آنجا که بسیاری از زمان یک پارچ نمی ممکن است بخواهید به تن هر چیزی شبیه به آن. اما من فکر می کنم کیفیت در خفاش ها استثنایی هستند" Baldelli گفت. "صادقانه بگویم اگر شما به اشتباه و یا اگر شما نمی رزین های شما می خواهم به من فکر می کنم ما hitters قفل شده به نقطه که در آن شما در حال رفتن به آن را ببینید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن