'اجرا به ماه' به منظور بالا بردن وجوه

ملی هند بدمینتون مربی S. Gopi Chand Arjuna Awardees Ashwini Nachappa (ورزشکار) و Malathi Holla (para ورزشکار)

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

ملی هند بدمینتون مربی S. Gopi Chand Arjuna Awardees Ashwini Nachappa (ورزشکار) و Malathi Holla (para ورزشکار) پیوست دست در دست IDBI فدرال بیمه عمر و NEB ورزشی برای راه اندازی یک صندوق بیدار کننده اجرا و کمک به مربیان و کارکنان پشتیبانی در آکادمی و ورزش های پایه تحت تاثیر مستند. این اجرا مربوط به جرم مشارکت از حرفه ای و آماتور آغاز خواهد شد در ژوئن 20 و پایان در جولای 20.

به نام "اجرا به ماه' آن را نشانه 51 سالگرد از فرود بر روی ماه (سقوط در جولای 21) و شامل خواهد شد شرکت کنندگان در مجموع پوشش 3,84,400 کیلومتر فاصله بین زمین و ماه است. ثبت نام را آغاز کرده و ادامه خواهد داد تا ژوئن 18. دوندگان باید به ساعت حداقل 65 کیلومتر طول دوره یک ماهه (حداقل 2.5 کیلومتر و حداکثر 10 کیلومتر در یک روز داده می شود) برای تشکیل یک موفق اجرا شود. دوندگان می توانند شرکت کنند و در هر محل انتخاب خود را برای تبدیل شدن به بخشی از این رویداد و باز است به همه شرکت کنندگان در 10-65 سال سن براکت.

Ashwini Nachappa.
 

"در حال حاضر همه گیر شده است به طور جدی به چالش کشیده امرار معاش از مربیان و ورزش کارکنان که, رویدادهای ورزشی, ممکن است در همه سطوح. طریق 'اجرا به ماه" و ما امیدواریم که برای تغذیه شور و شوق برای ورزش در هند و همچنین پشتیبانی از رزمندگان گمنام هندی, ورزشی," Vighnesh Shahane مدیر عامل شرکت IDBI فدرال بیمه های زندگی اعلام کرد.

هزینه اسمی از ₹100 شارژ خواهد شد و از هر دونده برای اهدا به هر یک از آنها ترجیح ورزشی موسسات یا دانشکده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن