بالا صورتحساب: خانواده ها ادعا می کنند بدن نیست منتشر شده توسط بیمارستان ها بیش از عدم پرداخت

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 2:32:07 am در روز پنج ش

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 2:32:07 am
maharashtra covid-19, maharashtra covid deaths, maharashtra private covid hopsitals, maharahstra covid hospitals high bill, family not given body over non payment, indian express news در روز پنج شنبه خانواده از 62 ساله راننده ریکشا تا به حال به مبارزه با Dr LH Hiranandani بیمارستان به مقامات ادعا می کنند بدن خود را. (بازنمودی)

این موضوع از بالا هزینه های بیمارستان همچنان به طاعون شهر با بسیاری از موارد از آمدن به نور از بیمارستان های خصوصی حاضر به بخشی با بدن Covid-19 بيمار تا بعد از قوم و خویش حل و فصل رقابت اسکناس های در حال اجرا را به lakhs.

اتهامات مانند اکسیژن و زیستی-پزشکی زباله ترخیص قطعات جدید هستند که بیمارستان های خصوصی در حال اضافه کردن در صورتحساب. بیمارستان های خصوصی با این حال دولت آنها مطیع هنجارهای دولت در صدور صورت حساب.

در روز پنج شنبه خانواده از 62 ساله راننده ریکشا تا به حال به مبارزه با Dr LH Hiranandani بیمارستان به مقامات ادعا می کنند بدن خود را. صورتحساب بيمارستان آمد تا تومان 8.50 لاخ برای 23 روز از بستری شدن در بیمارستان. Jayawant Kadam بود در بخش مراقبت های ويژه برای 22 روز. "ما تا به حال Rs 2 لاخ بیمه پزشکی. و ما تا به حال پرداخت 15,000 تومان سپرده است. ما تا به حال هیچ پول برای پرداخت و ما درخواست بیمارستان برای ما چند روز پرداخت. ما تا به حال شروع به قرض گرفتن پول از بستگان. اما بیمارستان حاضر به دادن بدن" گفت: برادرزاده ساغر Kadam.

Kadam درگذشت و در روز پنج شنبه صبح بدن خود را تحویل داده شد توسط 3.30 pm مداخله محلی رهبران سیاسی و پلیس. شیو سنا را Nitin Nandgaonkar گفت که او تا به حال به دخالت و مبارزه با بیمارستان به خانواده اجازه نهایی انجام مناسک. "بیمارستان بود مستقر شده و نیروهای امنیتی در اطراف خانواده برای جلوگیری از آنها را از ترک بیمارستان. آنها پاک کردن آنها نمی خواهد دست بدن مگر اینکه کل لایحه پاک بود" Nandgaonkar گفت. بیمارستان مدیر عامل Dr Sujit Chatterjee نیست پاسخ دادن به تماس ها و پیام ها.

در یک مورد دیگر Wockhardt بیمارستان حاضر به دست بدن از دینش Jain (61) پس از مرگ او در جولای 15 شب تا زمانی که این لایحه شد. بیمارستان به خانواده لایحه تومان 15.17 لاخ برای 22 روز از بستری شدن در بیمارستان. "بیمارستان شارژ 45 ، 000 تومان در هر روز برای یک. ما بیمه سلامت تومان 6.22 لاخ خسته بود در عرض چند روز. ما نگه داشته گدایی بیمارستان به حداقل اجازه دهید ما انجام نهایی مراسم گفت:" برادر کوچکتر Uttam Jain.

جین پذیرفته شد در ژوئن 23, خانواده سپرده 65,000 تومان. با توجه به لایحه کپی دیده هند اکسپرس بیمارستان شارژ Rs 2.18 لاخ تخت, Rs 4.99 لاخ برای بستری روش Rs 1.95 لاخ دارو تومان 1.58 لاخ برای تحقیقات و Rs 1.61 لاخ برای پزشک مشورت.

"بیمه پاک شد اما ما وضعیت مالی چندان قوی نیست که برای پرداخت باقی مانده هزینه Rs 8 lakhs" گفت: Hitesh Jain این مرحوم را در قانون است. در روز پنج شنبه BJP رهبر Kirit Somaiya مداخله و Agripada پلیس نامیده می شد به بیمارستان. بیمارستان توافق برای آزادی بدن و نهایی خود مراسم برگزار شد در Bhoiwada کوره های جسد سوزی.

"بيمار در ICU و در پایان بالا داروها. هنگامی که بیمار در گذشت ما در حال انتظار برای بیمه مقالات برای روشن شدن. در مواردی که بیماران نمی توانیم ما به تخفیف. ما باید یک سیاست به نگه داشتن بدن مرده" یک بیمارستان رسمی گفت.

بیمار شد و بستری کمتر از 20 درصد دسته از تخت به آن تخت اتهامات نه دربسته در محیط توسط دولت و بیمارستان مجاز است به اتهام به عنوان در نرخ طبیعی است. این بیمارستان گفت: آنها چشم پوشی کردن Rs 1.5 لاخ و تا کنون تنها دریافت پول از خانواده است. بیمارستان اظهار داشت: خانواده بیمار حاضر به امضای این لایحه و مبلغ بیمه را نمی توان اعتبار تا لایحه امضا شده است.

در یک مورد دیگر در, Santacruz شرق Niron بیمارستان 62 ساله مبتلا به پنومونی مرخص شد در 15 ژوئیه پس از 17 روز بستری شدن در بیمارستان. بیمارستان او را قبض آمد به Rs 4.5 lakhs. بیمارستان متهم به 2,000 تومان در هر روز برای تجهیزات حفاظت شخصی و 3,000 تومان در هر روز به اکسیژن اضافی پشتیبانی می کند.

سنا را Nandgaonkar رفت و برای کمک به خانواده است. "پس از مقدار زیادی از مبارزه با آنها توافق به چشم پوشیدن اکسیژن هزینه و کاهش PPE اتهامات عنوان شده علیه. هیچ Covid-19 آزمون انجام شد این زن چگونه می توانید PPE اتهامات عنوان شده بود وضع برای هر روز اگر هیچ Covid مثبت گزارش" Nandgaonkar گفت.

"اگر اکسیژن مورد نیاز است بیش از حد بالا و بیمارستان ها می تواند شارژ اما نباید بالاتر از 10 درصد علامت تا هزینه ای که بیمارستان procures. آن را نباید بیش از 500 روپیه به تومان 1,000 گفت:" دکتر Sudhakar Shinde که پیش نویس مارس 21 اطلاع رسانی قیمت دربندی از تخت بیمارستان.

"اگر ما دریافت شکایت رسمی ما به آن نگاه کنید," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن