بیهار پلیس کاوش Sushant Singh Rajput مرگ 'به زور قرنطینه" در بمبئی

توسط: PTI | پتنا | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 9:19:20 am IPS افسر Vinay Tiwari پس از ورود به بمبئی. (PT

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399
توسط: PTI | پتنا | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 9:19:20 am
IPS افسر Vinay Tiwari پس از ورود به بمبئی. (PTI)

بیهار DGP Gupteshwar Pandey روز یکشنبه متهم است که Vinay Tiwari, IPS افسر از پتنه است که در بمبئی به کاوشگر یک مورد مربوط به بالیوود بازیگر Sushant Singh Rajput مرگ شده است "به زور قرنطینه" توسط مدنی مقامات در کلان شهر.

Tiwari عنوان یک بیهار تیم پلیس است که در بمبئی به بررسی یک "abetment به خودکشی" پرونده بر اساس شکایت اواخر بازیگر پدر در پتنا.

"IPS افسر Vinay Tiwari درباره بمبئی امروز از پتنه در مقام انجام وظیفه منجر به پلیس تیم وجود دارد اما او بوده است به زور قرنطینه توسط BMC مقامات در 11 PM امروز" بیهار مدیر کل پلیس (DGP) Pandey توییتی.

قبل از خودکشی, Sushant Singh Rajput را با جستجو در گوگل: خود, نام, مدیر, بیماری

"او ارائه شده مسکن در IPS ظروف سرباز یا مسافر با وجود درخواست و ماندن در یک مهمان خانه در Goregaon," او گفت:.

Rajput, 34, داشت حلق آویز از سقف خود Bandra اقامت در 24 ژوئن گذشته است.

ماه گذشته Rajput پدر تسلیم FIR در اینجا از abetment به خودکشی نامگذاری بازیگر Rhea Chakraborty, گفته می شود نزدیک به مرحوم پتنا-متولد بازیگر و اعضای خانواده او به عنوان متهم کرده است. Tiwari نوشته شده بود به عنوان شهر SP (شرق) در پتنا.

به پلیس بمبئی است که همچنین کاوش مرگ مورد که تا کنون ثبت اظهارات نزدیک به 40 نفر از جمله کسانی که از Rajput خانواده خود را طبخ و مردم از صنعت فیلم است که شامل فیلمساز Mahesh Bhatt, فیلم, منتقد Rajeev Masand مدیر-تولید کننده Sanjay Leela Bhansali و فیلمساز Aditya Chopra.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب