راجستان HC مسائل اعلامیه به سخنران شش BSP MLAs که با هم ادغام شدند با کنگره

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 5:39:50 pm راجستان مجمع سخنران CP Joshi

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 5:39:50 pm
راجستان مجمع سخنران CP Joshi

این راجستان دادگاه عالی روز شنبه با صدور اعلامیه به مجمع سخنران C P جوشی و شش MLAs که در انتخابات رقابت در Bahujan Samaj حزب (BSP) بلیط قبل از آنها با هم ادغام شدند با کنگره است.

این می آید یک روز پس از Mayawati-led BSP ثبت یک دادخواست در دادگاه به چالش کشیدن مجلس سخنران تصمیم سال گذشته به تصویب ادغام شش BSP MLAs به حاکم کنگره است.

سخنران و شش MLAs را به ارائه خود را به سمت مورد در ماه اوت 11.

تمام شش سابق BSP رهبران—Rajendrasingh Gudha, Lakhan Singh, عمیق Chand Joginder سینگ Awana, Sandeep Kumar و واجب Ali—برنده انتخابات مجلس در سال 2018 پیوست و حزب حاکم کنگره تقریبا یک سال بعد. کنگره و BSP مبارزه کرده بود 2018 دولت و 2019 Lok سبها انتخابات با هم.

نیمکت دادگستری Mahendar کومار Goyal تا به حال با برچسب BSP دادخواست که از یک جداگانه دادخواست توسط BJP قانونگذار مادان Dilawar در برابر ادغام و شروع به شنیدن هر دو درخواست.

BSP دولت واحد جمهور Bhagwan سینگ بابا گفت: "ما گفت: در این طومار که ادغام معتبر نیست پس وجود ندارد هر گونه ادغام BSP است که یک حزب ملی با کنگره در سطح ملی است. هیچ ادغام می تواند بدون نیاز به تایید از ریاست حزب."

توضیح داد: چگونه BSP بانکی در SC احکام به عقب نگه دارید سابق MLAs

ظاهر می شود از طریق ویدئو کنفرانس برای Dilawar ارشد مدافع Harish مرهم که قبلا نشان داده این گروه از 19 شورشی کنگره MLAs استدلال کرد که تا زمانی که یک ادغام حزب در سطح ملی دولت واحد ملی حزب نمی تواند ادغام خود را پس از آن غیر قانونی است.

BSP نشان داده شد توسط ارشد مدافع و حزب ملی عمومی, منشی, ساتیش چاندرا Misra, که همچنین به نظر می رسد از طریق ویدئو کنفرانس.

سخنران C P جوشی در ضمن رد شکایت در میان بحران کنونی در دولت که در آن وزیر Ashok Gehlot است رو به یک شورش از معاون سابق وزیر Sachin خلبان و مبارزه برای حفظ اکثریت در 200-MLA مجمع.

در روز سه شنبه BSP رئیس Mayawati تا به حال ناودان سانتی متر Gehlot خود را بیش از آنچه که خود MLAs در حال آب توسط بی جی پی در میان بحران وجود دارد. او گفت: Gehlot بدخشان شبیه به گلدان کتری سیاه خواستار چرا که او "unconstitutionally" ادغام شش BSP MLAs در کنگره سال گذشته است.

"کنگره گفت که خود را MLAs هستند که به سرقت رفته است که غیر قانونی است و علیه مردم دستور. اما آنها ادعا خنده دار است, از آنجایی که آنها خود را همان زمانی که آنها در زمان دور ما BSP MLAs... کنگره گریه ناپاک در حال حاضر زمانی که آن دارایی های به سرقت رفته هستند که به سرقت رفته است. آن است که شبیه به ضرب المثل ulta چور kotwal ko daante (گلدان تماس کتری سیاه و سفید)" Mayawati تا به حال در بیانیه ای گفت.

او اما با رد این گمانه زنی است که تصمیم خود را تحت تاثیر قرار بود توسط بی جی پی و گفت: حزب او اهمیتی نمی داد که تشکیل دولت در راجستان.

با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن