4-0 تار و مار توسط مرد شهرستان عمیق تر واتفورد را سقوط نگرانی

به عنوان توپ نورد گذشته او و منچستر سیتی را نمره متصلب تا دروازه بان بن فاستر به طور فزاینده ای می ترسید برای

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

به عنوان توپ نورد گذشته او و منچستر سیتی را نمره متصلب تا دروازه بان بن فاستر به طور فزاینده ای می ترسید برای واتفورد به لیگ برتر بقا.

"شما را به یک دولت از تلاش برای به حداقل رساندن آسیب به همان اندازه به عنوان شما می توانید," او گفت:, "و این یک راه خطرناک را به انجام همه چیز است."

در نظر گرفتن نقاط شهر خاموش بود و همیشه برای رفتن به یک کار دشوار اما سقوط 4-0 به Premier League runners-up نیز از بین برود واتفورد را هدف تفاوت استفاده بیش سقوط رقبا در روز سه شنبه.

"اعتماد به نفس است بنابراین دیوانه کم" فاستر گفت.

نبود حتی برداشته با واتفورد آخرین ناامید رول تاس - شلیک سوم آن مدیر این فصل است. هیدن Mullins پیشنهاد شد برای دومین موقت روی لئامت دادن در شارژ پس از برکناری از نایجل پیرسون برای نهایی مسابقات در برابر سیتی و آرسنال در روز یکشنبه.

"شما همیشه نمی توانید سرزنش از آن در هر چیزی اما خود را اجرای" پرورش گفت. "شما فقط به آن استفاده می شود. در فوتبال امروزه هیچ چیز به نظر می رسد شوک و شما رول با مشت."

تنها رکورد واتفورد در حال تنظیم است که برای تعدادی از مدیران اخراج در یک فصل است.

شهر جناح نیمه چپ Vicarage جاده با استقبال رکورد خود را. نیمه اول دو نیمه شلیک و پیگیری پس از اعدام نجات داد - در زمان خود هدف فصل شمارش به بالا شخصی از 19.

استرلینگ سومین زمانی که خود را نزدیک برد شات ذخیره شده توسط فاستر - واتفورد ستاره مجری - و فیل Foden شنود گذاشته به یک شبکه خالی در 63 دقیقه است.

وقتی که می آید به کمک کوین ده بروین منجر راه در انگلستان است. بلژیک بازیساز در حال حاضر یکی دور از لیگ برتر-equaling 20 کمک پس از ارائه یک صلیب برای Aymeric لاپورت را رو به پایین ضربه سر در دقیقه 66.

تلاش برای حفظ یک پنجم مستقیم فصل در ردیف بالا تنها چیزی که در واتفورد به نفع بود گابریل عیسی با داشتن یک پنجم هدف حکومت کردن به آفساید در زمان توقف.

حتی اگر طرفداران اجازه داده شد به ورزشگاه - آنها باقی می ماند قفل شده است و با توجه به همه گیر - می شده اند وجود دارد هیچ چیز برای بازیکنان واتفورد را به جشن می گیرند با آنها پس از این نهایی خانه بازی فصل.

واتفورد در حال حاضر شده است outscored 18-0 در آن گذشته سه نشست با شهر در تمام مسابقات با سه روش متفاوت مدیران مسئول است.

خاوی گراسیا هنوز در راس هنگامی که شهر خرد واتفورد 6-0 در بازی پایانی فصل گذشته در جام حذفی نهایی. پرتغالی اخراج شد در ماه سپتامبر قبل از او این فرصت را به واتفورد به شهرستان بعد از آن ماه که در آن Quique Sŕnchez فلرس نظارت یک 8-0 برده.

فلورس حتی رسیدن به نقطه میانی فصل قبل از او را رد کرد و در ماه دسامبر و جایگزین پیرسون که رد شد شانس تکرار شوک بیش لیورپول در ماه فوریه به پایان رسید که نهایی قهرمان شکست نخورده شروع می شود.

"شما همیشه نمی توانید سرزنش از آن در هر چیزی اما خود را اجرای" پرورش گفت. "ما باید به خودمان نگاه کنیم."

برای یک شهرستان جانبی که در حال حاضر به تسلیم در لیگ برتر جایزه به لیورپول یکی آسایش خواهد بود پیرایش کسری بودجه به 15 امتیاز از 25 زمانی که لیگ بود متوقف شد در ماه مارس برای 100 روز برای مهار گسترش COVID-19.

لیگ قهرمانان نمی رزومه تا ماه اوت زمانی که شهر خواهد بود حفاظت از 2-1 سرب بیش از رئال مادرید در آخرین-16.

"این واقعا خوب است اگر همه حمله بازیکنان در حال حمله و کمک به در حال اجرا بازی" Foden گفت: نگاه به آینده به شهرستان حفاظت از 2-1 سرب بیش از رئال مادرید در آخرین-16. "به نظر می رسد مانند هر کس در مقابل هدف این است که رفتن به نمره در تیم ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن