یک هفته پس از جورج فلوید مرگ یک جامعه خواستار صلح و خواسته های عدالت

در این هفته پس از, ناگفته نمرات از بینندگان را دیده اند این فیلم از جورج فلوید آخرین نفس, آنلاین و در امواج را

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

در این هفته پس از, ناگفته نمرات از بینندگان را دیده اند این فیلم از جورج فلوید آخرین نفس, آنلاین و در امواج رادیو و تلویزیون. که فیلم گرفته شده توسط یک تماشاچی به فلوید را بازداشت خواهد سوزاند تصویر از یک افسر پلیس زانو در گردن خود را به آگاهی عمومی و جرقه موجی از تظاهرات و ناآرامی های مدنی است که باید لرزاند مساحت شهرهای دوقلو و کوچک و بزرگ جوامع فراتر از آن.

خشم بیش جورج فلوید مرگ تمدید خواستار گسترده تر پلیس اصلاحات. میان گاهی اوقات شورش های خشونت آمیز است که به دنبال مرگ او خواستار صلح و عدالت نیز شنیده شده است.

اما به عنوان بروکلین, n. y., حقوق مدنی, رهبر, برگرد., Kevin McCall که به نظر می رسد در کنار ترنس فلوید روز دوشنبه با اشاره به تماشاچیان "شما به ما آرامش زمانی که شما به ما عدالت است."

کلمات خود را یک روز پس از پیشرفت های عمده ای در این مورد در برابر سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین, 44 بود که فیلم برداری زانو در Floyd گردن و اخراج در پی اعلام شد. مقامات روز یکشنبه 31 مه اعلام کرد که چوین است که به اتهام قتل عمد و غيرعمد مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت توسط یک تیم به رهبری توسط مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون.

و توصیه وکیل به صورت فلوید خانواده منتشر شد نتایج مستقل شکافی که او ذکر شده است علت مرگ را خفگی. همچنین در روز دوشنبه Hennepin County دفتر معاینات پزشکی اعلام فلوید شیوه اعدام به قتل.

پلیس در ابتدا گفت فلوید بود به بیمارستان فرستاده شده زمانی که او تجربه پزشکی پریشانی در طول بازداشت خود شد که در این دوره از پاسخ خود به جعل حادثه به نام در جام غذاهای روز دوشنبه.

قبل از دستگیری او فلوید داشت در یک خودرو مطابق با شرح یک گزارش در تماس با پلیس.

آیا الیسون انتصاب به این مورد چیزی قانونگذاران و اعضای فلوید خانواده تا به حال خواهان را سرکوب بیشتر اعتراضات در مینیاپولیس و سنت پل باقی مانده است دیده می شود. اما مداوم حکومت نظامی به منظور به نظر می رسد شده اند و بیشتر به طور گسترده ای به رعایت در یکشنبه شب زمانی که مقامات محلی در پاسخ به کمتر آتش سوزی و حوادث صدمه به اموال.

George Floyd. Courtesy photo

جورج فلوید. حسن نیت ارائه میدهد عکس

آنچه که روشن بود از سفر به جام غذاهای روز دوشنبه این بود که یک جامعه است که هنوز هم عزاداری برای جورج فلوید, 46, و بسیاری دیگر از سیاه و سفید آمریکایی که در بازداشت پلیس درگذشت قبل از او در سراسر کشور است. یک بنای یادبود به فلوید شامل تصاویر و نشانه های گل و هنری رشد کرده است برای در بر گرفتن تمامیت است که تقاطع که در آن خیابان های شیکاگو و 38 خیابان دیدار خواهد کرد.

ده ها تن از تظاهر کنندگان با حضور در نماز شب زنده داری وجود دارد دوشنبه بعد از ظهر. موسیقی انجیل پر از هوا در حال حاضر سنگین با بوی حیاط خلوت کوره از همسایگان و در گوشه و کنار خیابان ساکنان دیگر توزیع کاغذ قهوه ای کیسه های پر از مواد غذایی است.

صلح آمیز صحنه ایستاده بود در تضاد کامل با شب شورش در جای دیگر در شهرهای دوقلو هفته گذشته. مقامات دولت دوخته برخی از تخریب آنها باعث روی گروه از خارج از منطقه با امکان جنایی روابط.

صحبت به تظاهرکنندگان روز شنبه, Terrence فلوید انکار تخریب در طول یک ظاهر که در آن او به نام عدالت از طرف برادر خود را.

"اگر من از اینجا messing تا جامعه من چه کار می کنی ؟" او در مدت کوتاهی پس از به پا گرفتن.

ترنس فلوید سفر به مینیاپولیس روز دوشنبه از زادگاه خود هوستون که در آن او و برادرش مطرح شد. دیگران تظاهرات در شهرهای دوقلو ساخته شده مشابه سفر به اعتراض فلوید مرگ است.

"من سوار اینجا از منطقه سنت لوئیس دیروز گفت:" برگرد. Juard بارنز آورده است که همسر و فرزندان خود را. "من به اینجا آمدند به ایستادگی با مردم ما و بخشی از یک جنبش نژادی و اقتصادی کرامت است. و این است که در مرکز آن است."

که بسیاری از سفر خواهد بود و جمع در اینجا در یک زمان هنگامی که جهانی همه گیر در ادامه به خشم قابل توجه است. اما بسیاری از آنها گفت: احساس نیاز به انجام این کار با توجه به سابقه است که قبل فلوید مرگ است.

برای جانین Estime که پایین خیابان زندگی می کند از جام غذاهای دیدن محله خود را تبدیل به یک بنای یادبود زندگی شده است طاقت فرسا. در حالی که او نیست به تماشای ویدئو از فلوید لحظات پایانی خودش Estime گفت: او ناراحت بود از آنچه اتفاق افتاده است به او.

گسترده تر خشم است و نه بیش از مرگ "یک مرد سیاه و سفید," او گفت: اما یک "اعتراض برای عدالت است."

برخی از معترضان روز شنبه گفت: عدالت نخواهد بود خدمت در تمامیت آن تا سه نفر دیگر از سابق مینیاپولیس افسران پلیس با چوین دوران جورج فلوید بازداشت — J. Alexander Kueng, Tou Thao و توماس لین — نیز دستگیر و متهم شده است. در جای دیگر, در, St. Paul نمرات از معترضان نشان داد خارج از مینه سوتا فرماندار اقامت به تقاضا است.

الیسون که منجر خواهد شد و این مورد در کنار Hennepin County وکیل Mike Freeman, کاهش یافته است می گویند که آیا هزینه های اضافی و یا بازداشت خواهد بود ساخته شده و یا ثبت در پرونده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن