ساعت باید بگویم ملت چگونه چینی اشغال سرزمین های هندی: سونیا گاندی

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 6:53:58 pm کنگره رئیس جمهور سونیا گان

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 6:53:58 pm
کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی گفت: نخست وزیر نارندرا مودی باید بگویم این کشور چگونه چین قادر به اشغال سرزمین های هندی.

تصریح می کند که این کشتار وحشیانه از 20 هندی مردان ارتش با نیروهای متزلزل وجدان از کشور, کنگره, رئیس جمهور سونیا گاندی جمعه مطرح شده چند سوال سخت به BJP دولت در مرکز و خواسته نخست وزیر نارندرا مودی به کشور, چگونه چین قادر به اشغال سرزمین های هندی.

در یک پیام ویدئویی او گفت: نخست وزیر باید در افشای این کشور وضعیت بر روی زمین در Galwan دره.

کنگره بیانات مقام معظم رهبری آمده در روز ارتش پس از فاش کرد که 20 پرسنل نظامی از جمله یک سرهنگ-rank افسر کشته شدند در بدترین flare-up در خط کنترل واقعی (LAC) در نزدیک به پنج دهه است.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

"نخست وزیر باید قبل از اینکه به کشور و به ملت این حقیقت که چگونه چین اشغال خاک هند و چرا 20 سربازان هندی به حال به غیر روحانی کردن زندگی خود را. چه شده است که وضعیت بر روی زمین ؟ ما افسران ارتش و یا سربازان هنوز هم گم شده است ؟ چگونه بسیاری از افسران ارتش و سربازان به طور جدی مجروح گفت:" کنگره رئیس جمهور.

"Cheen ne hamari kitne hisse پر aur kahan رایگان kabza kar rakha hain. چه تفکر و سیاست و راه حل دولت برای مقابله با این وضعیت....ما می خواهید برای اطمینان از که حزب کنگره در کنار ارتش سربازان و خانواده های آنها و دولت در این ساعت از بحران است. من مطمئن هستم که در این زمان به چالش کشیدن کل کشور را متحد و چهره دشمن است. من مصرانه از نخست وزیر تا قبل از این کشور در این زمان بحران و اطمینان این کشور بر اساس حقیقت و واقعیت" اضافه شده گاندی.

این اولین بار است که در گذشته از 45 سال است که هندی یا چینی های سربازان کشته شده در لاک. در سال 1975 یک گشت کمین شد توسط چینی ها در آروناچال پرادش. قبل از آن وجود دارد خشونت آمیز مرحله نهایی مسابقات در Nathu لا در هند در سال 1967 که در آن 88 سربازان هندی و بیش از 300 چینی سربازان کشته شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن