پس از بازگشت پرواز' اطلاعیه حمل و نقل هوایی وزارت, سایت تصادفات به دلیل "بی سابقه ترافیک'

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 5:22:00 pm هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 5:22:00 pm
kunal kamra, Hardeep Puri, Hardeep Puri on kunal kamra, kunal kamra arnab goswami, arnab goswami, indigo, indigo kunal kamra, anti national kumal kamra هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری

یک روز پس از دولت هند اعلام کرد که هوایی هند عمل خواهد 64 پروازهای بین 7 مه و مه 13 به بازگرداندن حدود 15000 سرخپوستان رشته در 12 کشور, وب سایت وزارت حمل و نقل هوایی عمران (MOCA) سقوط کرد و در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

"این مکا وب سایت است که به علت کاهش بی سابقه ترافیک. تیم NIC (ملی انفورماتیک مرکز) در حال کار بر روی آن است. اطلاعات بیشتر در مورد تخلیه پرواز خواهد بود قرار داده تا هوا در هند وب سایت به زودی. لطفا بررسی وجود دارد به طور مستقیم. ما عذر خواهی برای ناراحتی ناشی از" وزارت گفت در توییتر در 12.22 ب. ظ روز چهارشنبه.

همچنین به عنوان خوانده شده | هند چرخ دنده تا برای Vande بهارات, Samudra Setu ماموریت: همه چیز شما نیاز به دانستن

هند تحت مستند از مارس 25 برای جلوگیری از گسترش COVID-19. همه برنامه ریزی پروازهای مسافربری تجاری متوقف شده برای این دوره است. در نتیجه هزاران نفر از شهروندان هند هستند رشته در خارج از کشور.

باربری پرواز و ویژه پروازهای تایید شده توسط حمل و نقل هوایی تنظیم کننده DGCA مجاز به عمل در طول مستند دوره است.

فوق 64 بازگشت پرواز خواهد بود انجام شده توسط Air هند و شرکت تابعه آن هوایی هند اکسپرس به بازگرداندن سرخپوستان از 12 کشور — امارات متحده عربی, انگلستان, ایالات متحده آمریکا, قطر, عربستان صعودی, سنگاپور, مالزی, فیلیپین, بنگلادش, بحرین, کویت و عمان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن