PDP, NC, PC, فراخوان برای آزادی همه J&K رهبران

نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | انتشار: 8 ژوئن 2020 4:35:23 am Mehbooba مفتی شده است در بازداش

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | انتشار: 8 ژوئن 2020 4:35:23 am
jammu kashmir news, jammu kashmir article 370, jammu and kashmir, kashmir detained leaders to be released, mehbooba mufti detention, kashmir news Mehbooba مفتی شده است در بازداشت به مدت 10 ماه. (فایل)

چهار روز پس از بوروکرات-تبدیل-سیاستمدار شاه Faesal و دو ارشد PDP اعضای شدند زیر لغو بازداشت خود تحت PSA PDP سخنگوی سهیل بخاری مطرح دیگر رهبران حزب او هنوز هم برگزار می شود در بازداشت است.

"ما درخواست شده است در تمام طول, برای آزادی بی قید و شرط از رهبری سیاسی در سراسر احزاب از بازداشت غیر قانونی. در حالی که رئیس جمهور ما و سابق سانتی متر Mehbooba مفتی را تکمیل کرده است 10 ماه در این بازداشت غیر قانونی رهبران احزاب دیگر مانند علی محمد ساغر نیز همچنان تحت بازداشت است. حتی کسانی که آزاد شده از زندان های قرار داده شده اند در بازداشت در خانه های خود. این غیر دموکراتیک و غیر قانونی و غیر اخلاقی" بخاری Mehbooba مشاور گفت: هند اکسپرس.

Faesal و دو PDP رهبران نظیر منصور و Sartaj Madni—منتشر شد از بازداشت در ژوئن 3. اما به گفته منابع رسمی Faesal قرار داده شده است تحت بازداشت خانگی در کنار تقریبا یک دوجین دیگر رهبران سیاسی.

در حالی که اکثریت رهبری سیاسی جامو و کشمیر منتشر شده از ژانویه—آنها در میان چندین رهبران سیاسی بازداشت شده پس از 5 اوت انداختن J&K ویژه وضعیت رو به رشد وجود دارد سر و صدا برای آزادی دیگران از جمله PDP رئیس مفتی ارشد کنفرانس ملی رهبر علی محمد ساغر ارشد PDP رهبر نعیم اختر و NC شمالی کشمیر MP اکبر تنهاست پسر Hilal تنهاست. همه آنها برگزار می شود تحت امنیت عمومی عمل می کنند (PSA).

سابق سانتی متر و NC معاون رئیس جمهور عمر عبدالله منتشر شده از بازداشت تحت PSA در ماه مارس بارها خواستار آزادی همه رهبران سیاسی. او به تازگی در توئیتر خود نوشت: "نا امید که @MehboobaMufti Sagar Sb & Hilal تنها به ادامه بازداشت شده است. آن زمان آنها رایگان مجموعه نیز هست. نه به ذکر است بسیاری از دیگران تحت غیررسمی 'بازداشت' برای آخرین 10 ماه. از آن زمان حکومت قانون اعمال می شود به همه به طور مساوی & این رهبران مجاز به ترک خانه های خود بدون 'سپاه پاسداران' قفل آنها را در داخل بدون علت توجیه و یا هر گونه بازداشت ،

مردمان کنفرانس (PC) است و همچنین خواهان آزادی فوری همه زندانیان سیاسی در داخل و خارج J&K.

مردم رئیس کنفرانس Sajad تنهاست ارشد NC رهبر عبدالرحیم نه NC سخنگوی آقا سید پس و NC رهبران عرفان شاه شفیعی Uri و ناصر Sogami و PDP جوانان رئیس جمهور وحید-ur-Rehman Para در میان کسانی که تحت بازداشت خانگی پس از آنها منتشر شده از SKICC یا سرینگر را MLA خوابگاه.

Mehbooba دختر Iltija جاوید اجرا می شود که سابق سانتی متر را حساب توییتر توئیتر خود نوشت: "...محرومیت چند بسیاری از رهبران سیاسی برش در سراسر خطوط حزب همچنان تحت بازداشت خانگی است. خود را غیر قانونی بازداشت یک انحراف از قانون است." او افزود که "ad hoc منتشر شده از بازداشت شدگان مخالف عقل سلیم".

CPM مرکزی عضو کمیته M Y Tarigami گفت که بازداشت طولانی مدت هستند و نشانه ای از "چه چیز باقی می ماند به دور از نرمال در کشمیر" با وجود دهلی نو را ادعا می کند. او هم خواستار آزادی رهبران سیاسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب