خصوصی, قطار پروژه: 16 شرکت را در قبل از برنامه دیدار با

نوشته شده توسط Avishek G Dadstidar | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 4:25:20 am برخی از اپراتور

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

نوشته شده توسط Avishek G Dadstidar | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 4:25:20 am

indian railways, railway parcel train, dry red chillies, bangladesh, guntur, indian express برخی از اپراتورهای نگران بودند در مورد اجاره نامه به مدت 35 سال است.

راه آهن هند ممکن است بخواهید یک قطار خصوصی اپراتور در آینده برای اجرای آن قطار در 160 کیلومتر در ساعت است اما در جایی که پیگیری برای اجرای قطار در چنین سرعت? نمایش داده شد شبیه به این در آمد از 16 شرکت هایی که در یک مقام رسمی از قبل برنامه کنفرانس آنلاین برگزار شد به عنوان مقدمه ای برای درخواست مدرک به هند باز می شود آن بخش راه آهن به شرکت های خصوصی برای اجرای قطار های مسافری.

GMR, Starlite, بمب افکن, Janson, جهانی, شرکت سرمایه گذاری من-Squared سرمایه برخی از شرکت هایی که evinced بهره در بخش جدید در حال اجرا مسافر قطار.

شرکت هایی مانند RK همکاران مگا بازیکن در راه آهن مواد غذایی کسب و کار IRCTC, Medha (سازندگان از زمان Vande بهارات trainsets), Titagarh واگن و بهارات فورج همچنین شرکت در این نشست به درک کسب و کار جدید پیشنهاد شده توسط دولت است. منابع گفت که شرکت های سرمایه گذاری نیز وجود دارد اما راه آهن رسما نمی دهد از هر نام از شرکت کنندگان است.

راه آهن مقامات گفته نمایندگان صنعت که در زمان این پروژه به ثمر آهن هند را به روز رسانی آهنگ های خود برای اجرای قطار در 160 کیلومتر در ساعت است. وجود دارد نمایش داده شد در مورد اینکه آیا اپراتورهای خصوصی می تواند اجاره نامه موجود قطار از راه آهن هند اصطبل. به آنها گفته شد که آزادی را به قطار از هر نقطه تا زمانی که از مطابقت آنها با مشخصات مناقصه. به عنوان در هر برنامه قطار خصوصی در حال عملیاتی می شود تا 2023.

چندین شرکت بزرگ نام هایی که قبلا evinced علاقه شرکت نکرد اما منابع گفت که بسیاری از آنها می تواند شرکت به عنوان سهام سرمایه گذاران بعد از آن صرفا به عنوان یک استراتژی کسب و کار. منابع گفت که از زمان وجود دارد تا ماه سپتامبر بسیاری از نام شرکت.

برخی از اپراتورهای نگران بودند در مورد اجاره نامه به مدت 35 سال است. برخی از آنها منتقل که ترافیک طرح برای 35 سال و همچنین زمان الگوی ترافیک در مسیرهای 12 خوشه باید در دسترس به آنها. نگرانی نیز مطرح شده درباره نگهداری از سهام نورد که آنها به ارمغان بیاورد.

"امروز فقط اولین جلسه رسمی به طوری که بسیاری از نمایش داده شد در ادامه آمده است... ما را حفظ خواهد کرد در پاسخ به این پرسش گفت:" یک مقام رسمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن