SC adjourns شنوایی در سال 2009 مورد تحقیر در برابر Prashant Bhushan, Tarun Tejpal

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 2:15:00 pm نیمکت گفت که آن را به برخی از زمان به م

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 2:15:00 pm
supreme court, Chief Justice S A Bobde, convicts remission, murder case convict, Indian express news نیمکت گفت که آن را به برخی از زمان به مشاوره ظاهر می شود در این موضوع تهیه شده و این موضوع برای بیشتر شنیدن در آگوست 4. (فایل)

دیوان عالی کشور روز شنبه موکول به اوت 4 جلسه در سال 2009 تحقیر پرونده فعال-وکیل Prashant بوشان و روزنامه نگار Tarun Tejpal بعد از ارشد به نمایندگی از طرفداران آنها را به دنبال زمان برای آماده سازی.

یک نیمکت رهبری عدالت آرون Mishra به زمان به وکلا و مسئول این موضوع است.

ارشد مدافع Shanti بوشان که یک intervener در این مورد گفت که او در بر داشت آن را بسیار دشوار است برای پیشبرد استدلال از طریق ویدئو کنفرانس و از آن بهتر خواهد بود اگر در این مورد شنیده شد پس از شنوايی آغاز می شود. او گفت که او نمی شد راحت با مجازی جلسات دادگاه.

ارشد مدافع Rajeev Dhavan ظاهر می شود برای بوشان گفت: این مورد تا به حال شده است در انتظار برای گذشته 9-10 سال و آنها نیاز به برخی از زمان برای آماده سازی.

دادگاه گفت که حتی قانون اساسی نیمکت مسائل در حال حاضر شنیده می شود از طریق ویدئو کنفرانس.

ارشد, مدافع, Kapil Sibal ظاهر می شود برای Tarun Tejpal گفت: "اگر ما منتظر نه سال پس از آن من نمی فهمم چه ضرورت است."
عدالت Mishra سپس گفت که اجازه دهید ما شروع به دادرسی دادگاه نمی خواهد نتیجه گیری این موضوع در عجله بسر می رسانید.

زمانی که Dhavan گفت که او نمی باید تمام پرونده و ممکن است دادگاه آنها عدالت Mishra گفت: "ما می دانیم آقای Dhavan شما رو حافظه بسیار خوب است و شما به خوبی می تواند شروع به استدلال می کنند."

روی نیمکت گفت: ارشد, مدافع, Shanti بوشان که او خیلی پیر است و نباید این استدلال در این مورد. Sibal دوباره درخواست دادگاه به برخی از زمان برای آماده شدن در این موضوع است.

روی نیمکت سپس گفت که آن را به برخی از زمان به مشاوره ظاهر می شود در این موضوع تهیه شده و این موضوع برای بیشتر شنیدن در آگوست 4.

راس دادگاه در ماه نوامبر سال 2009 تا به حال صادر تحقیر توجه به بوشان و Tejpal به اتهام داشتن در برخی نشسته و سابق دادگاه عالی قضات در مصاحبه با یک مجله خبری. Tejpal سردبیر مجله. این موضوع ذکر شده بود روز جمعه پس از آخرین جلسه در ماه مه 2012.

در جولای 22, بالا دادگاه صادر کرده است توجه به فعال-وکیل Prashant بوشان در suo motu (در خود) تحقیر رسیدگی آغاز در برابر او اتهام موهن توییتهایی برابر قوه قضائیه گفت: اظهارات خود را پریما یک "آورده و اجرای عدالت در بی احترامی".

در حالی که با اشاره به توییت های اخیر توسط بوشان, the apex دادگاه گفت: این اظهارات پریما نظر قادر به "تضعیف عزت و اقتدار" از موسسه عالی دادگاه عمومی و رئیس دادگستری هند به ویژه در چشم های عمومی ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب