استرالیا گفت: برای آماده شدن برای انگلستان سری به عنوان T20 جام جهانی مجموعه به تعویق افتاد: گزارش

تیم کریکت استرالیا آغاز شده است که, هوای آزاد, آموزش گفته شده است به آماده شدن برای یک سفید-سری توپ در برابر

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

تیم کریکت استرالیا آغاز شده است که, هوای آزاد, آموزش گفته شده است به آماده شدن برای یک سفید-سری توپ در برابر انگلستان در ماه سپتامبر به عنوان ICC T20 World Cup انتظار می رود که به تعویق افتاد و این هفته با توجه به گزارش رسانه ها در اینجا.

لیگ برتر هند است به چاک دار در طول ماه اکتبر-نوامبر پنجره به عنوان ICC مدیره ممکن است در نهایت تصمیم به طور رسمی اعلام به تعویق افتادن 18 اکتبر-نوامبر 15 T20 جام جهانی در استرالیا با توجه به این مسائل تدارکاتی است که محصول با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"کریکت جام جهانی تنظیم شده است به طور رسمی به تعویق افتاد و این هفته به استرالیا بازیکنان گفت: برای شروع به آماده شدن برای باز گشت نبرد در برابر انگلستان" استرالیا روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد.

این گزارش همچنین اعلام کرد که اگر کریکت استرالیا تصمیم می گیرد اجازه می دهد بازیکنان خود را برای بازی در لیگ "..این سناریوی ایده آل خواهد بود آنها می تواند مستقیما از انگلستان محدود اور سری به هر کجا که T20 لیگ برگزار می شود در خاورمیانه و یا آسیا".

استرالیا تیم است بنابراین در حال حاضر آماده شدن برای ODIs و T20 بین المللی در برابر انگلستان در یک سری.

"آموزش برای بازگشت به عمل در ماه سپتامبر است که قوی ترین نشانه در عین حال که هارون سهره سربازان را سر به انگلستان برای مدت محدود اور تور زیستی-امنیت حباب .....," این روزنامه بیشتر نوشت.

در این گزارش آمده است که یک سفید-توپ تور انگلستان هنوز به طور رسمی تایید کرد اما استرالیا پرتاب سرعت در حال "ساختمان تا وظایف سنگین خود را برای بازگشت به بازی در ماه سپتامبر و بازیکنان گفته شده شروع به آماده شدن برای تاریخ دیگری با دشمن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن