دلوت شهردار می گوید حقوق معلولین مدافع: هیچ citywide ماسک مورد نیاز آینده

"در حال حاضر من بر این باور نیست که نیاز به آنها را در مکان های عمومی می شود مردم به آنها را می پوشند در" لارس

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

"در حال حاضر من بر این باور نیست که نیاز به آنها را در مکان های عمومی می شود مردم به آنها را می پوشند در" لارسون نوشت. "ما لازم نیست که یک اجرای مکانیزم علاوه بر پایه اتصال انسان به ایجاد انگیزه در مردم به خوبی به یکدیگر است. آنها را به آن را انتخاب کنید. آنها باید به معنی آن. و آنها به آن اعتقاد دارند."

لی که متولد شده با بیماری ژنتیکی استخوانسازی imperfecta (بیماری استخوان شکننده) ساخته شده است یک درخواست به دستور ماسک صورت در اوایل این ماه در یک نامه سرگشاده به لارسون.

Duluth musician Gaelynn Lea. (File / News Tribune)

دلوت نوازنده heinrich malan. (فایل / News Tribune)

"من درخواست شما را به در نظر گرفتن این اندازه گیری از آنجا که من واقعا ناراحت با بی تفاوتی من از دیدن اطراف من در مورد تاثیر COVID-19 در معلولان و افراد مسن" لی نوشت. "آن را به عنوان هر چند ما مصرفی."

این موضوع از ماسک پوشیدن رشد کرده ستیز در هفته های اخیر به عنوان جوامع عقب COVID-19 محدودیت آغاز شد که در ماه مارس است.

کلی و جزئی از دلوت خواسته شد به قرار دادن ماسک خود عقب توسط یک کارمند فروشگاه در Menards در دولوت در اوایل این هفته. بهبود صفحه اصلی زنجیره ای مستلزم آن است که ماسک های فرسوده شود اما جزئی گفته او کاهش عملکرد ریه است که باعث می شود ماسک-پوشیدن دشوار است.

"اگر من یک ماسک حتی یک ماسک پارچه در عرض 10 دقیقه من به طور فزاینده نفس" جزئی گفت. "این واقعا روشن این واقعیت است که وجود دارد یک میزبان کامل از ما وجود دارد — افراد مبتلا به فیبروز کیستیک آسم و حتی آلرژی است."

جزئی و گفت: مردم با آزادی و مسائل بهداشتی مربوط به ماسک-پوشیدن سزاوار صدا در مکالمه. او ترس ماسک بحث چیزی است که "فقط یکی دیگر از حواس پرتی و نقطه را بدست آورد و نه وحدت."

به آن نقطه Lea است ادا او وکالت گفت: ماسک باید پوشیده شود "اگر از نظر پزشکی قابل تحمل است."

در شهردار پاسخ مشترک با اخبار تریبون توسط لی لارسون عذرخواهی کرد و گفت: او تا به حال قدرت "در نظریه" به دستور ماسک در حالی که تصدیق "که من انجام نمی دهد بنابراین عمیقا ناامید کننده به شما است."

لارسون خواسته لی اگر او می خواهم سعی صحبت با نمایندگان شهرستان. لی گفت: News Tribune او بر این باور بود که یک deflective تاکتیک توسط شهردار.

"من تعجب نیست که با پاسخ" لی گفت. "اما من به شدت اختلاف نظر دارند و قصد ندارند به ترک بحث ما در که اگر او نمی کند را انتخاب کنید و به مراحل بتن برای محافظت از مردم است."

لی اشاره کرد که مینیاپولیس شهردار یعقوب فری موظف ماسک در اواخر ماه مه و او با ذکر نمونه و علم در سراسر نامه اش. او اشاره کرد که کارکنان در یک جمع تسهیلات مراقبت در دولوت شروع به نیاز به ماسک تنها پس از مرگ ساکن ،

"یک مطلب جامع ماسک-پوشیدن سیاست از شهر دولوت ممکن است مانع از این مرگ" لی نوشت.

جزئی کار کرده با لی در گذشته و تحسین او به عنوان "یک مدافع شدید برای چه او معتقد است که در."

"اما اگر من نیاز به پوشیدن یک ماسک در همه جا رفتم, ما نمی خواهد بروید و مکان" جزئی از یک مادر چهار گفت.

جزئی گفت که او و فرزندان او نیست ترک خانه از 15 مارس 27 مه.

"من این را خیلی جدی" او گفت:. "وجود دارد و این موضوع بیشتر از نه تنها جداسازی بلکه مصونیت موضوع است. با کسی که بد ریه ها خوب است به خارج در محیط زیست است."

لی تاسف سیاسی بحث درباره ماسک پوشیدن و در توصیف این موضوع به عنوان یکی از حقوق بشر است. در نامه او ذکر نمونه های متعدد از چه ماسک پوشیدن می تواند به کاهش گسترش بیماری است.

"(I)f مردم فقط نمی بهترین مطلق خود را به مطمئن شوید این غم انگیز تعداد نیست به هیچ بالاتر من باید بپرسید: شما چقدر ارزش افراد مسن, غیر فعال, مردم سیاه و سفید و قهوه ای مردم در جامعه خود را?" لی گفت. "زیرا آنان کسانی هستند که در حال مرگ در بالاترین میزان است. و اگر شما نمی ارزش این اعضای جامعه به اندازه کافی به بتن سیستماتیک تغییرات مانند پیشنهاد, ماسک, فرمان, سپس آن را بسیار برای من روشن است که ableism, سن گرایی و نژاد پرستی در بازی."

Duluth Mayor Emily Larson

دلوت شهردار امیلی لارسون

لارسون گفت: در پاسخ او که از شهرستان مقرر ماسک در ساختمان آن است و انجام بهترین خود را به نگه داشتن کارکنان شهرستان سالم است. او همچنین گفت که او بخواهد به حمایت از کسب و کار است که نیاز به ماسک به عنوان یک صفحه نمایش از "ارزش بدون دستور."

"من درک می کنم که نمی خواهد به اندازه کافی برای شما و من متاسفم که در مورد" لارسون نوشت: در پایان توجه داشته باشید در مورد مردم انتخاب شخصی به پوشیدن ماسک.

"من نمی دانم اگر من حامل. من نمی دانم اگر شما یک حامل" لارسون نوشت. "من فقط می دانم که ماسک می تواند کمک به همه ما است."

Lea شده است انجام livestreaming اجرای برنامه هر پنج شنبه در سراسر این بیماری همه گیر و شامل هشتگ #WearAMask در تمام رسانه های اجتماعی اطلاعیه ها.

"این باید دلیلی برای خشم" لی گفت. "چرا ما به حفاظت از اعضای جامعه خود ما? ما واقعا که خودخواه به عنوان یک جامعه و یا بی سواد که فقط در مورد مسائل ؟ در هر صورت این غیر قابل قبول است."

اما جزئی فکر در مورد زنده ماندن از one-size-fits-all سیاست.

"هیچ کس می تواند سیاست است که متناسب با هر انسانی" او گفت:. "هر زمان شما را جارو end-of-the-آونگ سیاست حتی اگر از یک به نفع goodhearted موقعیت این واقعا کار از راه آن در نظر گرفته شده. همیشه وجود دارد ناخواسته آسیب برساند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب