کاراکتر Dham عالیات باز است اما هیچ yatra

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:42:56 am مراسم انجام

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:42:56 am
Char Dham shrines open but no yatra مراسم انجام شد در داخل خلوتگاه سنکتروم توسط رئیس کشیش Ishwari پراساد Namboodri (فایل)

هنگامی که پورتال از بادرينات ، حرم در Uttarakhand را Chamoli منطقه باز شد در 4.30 am on May 15, وجود دارد, نه صف های طولانی از زائران و نه سنتی اجرای برنامه. مراسم انجام شد در داخل خلوتگاه سنکتروم توسط رئیس کشیش Ishwari پراساد Namboodri که آمده بود پس از قرنطینه بعد از ورود از کرالا.

نماز برگزار شد داخل حرم روزانه از مارس 15 اما هیچ شعار توسط زائران خارج و مشابه این وضعیت در Kedarnath, Gangotri و Yamunotri — دیگر عالیات از کاراکتر Dham — که در آن زیارت ممنوع شده است و بازار و خانه مهمان بسته در نظر مستند.

در شرایطی که کاراکتر Dham yatra این سال گردشگری مذهبی رنج می برد و یک شکست در Uttarakhand. به گفته مقامات yatra تساوی تقریبا 70 درصد از زائران تا قبل از ژوئن موسمی اما این فصل رنج می برد از دست دادن کامل با توجه به مستند. تور اپراتورهای تاکسی هلیکوپتر ارائه دهندگان خدمات و مغازه ها و مهمان خانه ها و ashrams انجام حداکثر کسب و کار در طول این دوره است.

اولین جلسه از کاراکتر Dham Devasthanam مدیره نامیده شده است در 22 مه به بحث در مورد وضعیت, از جمله فرصت های اقتصادی برای مردم آسیب دیده و وضعیت مالی از هیئت مدیره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب