Bursack: مادر کمک زندگی می کنند اما هنوز هم شکایت به پدر

کارول عزیز: مادر من شده است در تسهیلات زندگی کمک (ALF) برای سال. او به آسانی ساخته شده است دوستان و آپارتمان

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

کارول عزیز: مادر من شده است در تسهیلات زندگی کمک (ALF) برای سال. او به آسانی ساخته شده است دوستان و آپارتمان او دوست داشتنی است بنابراین او همیشه فعال بوده است و مبارک وجود دارد. مادر از نظر جسمی سالم و کارکنان می گوید که او خیلی خوب به طور کلی. البته او کمتر شده است مبارک در طول این تغییرات با توجه به COVID-19 اما کارکنان کار سخت به نگه داشتن او را اشغال کردند با ارائه اضافی در یک زمان به عنوان به خوبی به عنوان دیگر سرگرمی.

حتی هنگامی که او به من از طریق تلفن و یا ما فراموش تصویری, چت همه او می کند این است که شکایت کنید و به من بگویید که اگر من او را دوست داشتم, من می خواهم که او با من زندگی می کنند. این رفتار جدید را — آن بوده است معمول خود را برای سال. کل ایده با هم زندگی یک شوخی است چرا که ما می خواهم هر دو از آن متنفرم پس از پنج دقیقه. مادر همیشه کنترل همه از طریق شکایت اما برخورد با رفتار او شروع به تحت تاثیر قرار خود من سلامت روان تر به عنوان زمان می رود. — GY.

عزیز GY: طبیعی است که این موثر بر سلامت روان خود را. شما بوده ام به گوش دادن به مادر خود شکایت برای سال ها و حتی بدتر در حال حاضر با جداسازی عامل COVID-19. چرا آن را نمی پوشند شما پایین ؟

شما باید یک مزیت در مقایسه با بسیاری از مراقبان در آن مادر خود زندگی می کردند در این ALF برای برخی از زمان و او خوشحال شده است وجود دارد. بله وجود دارد و یک سویه در حال حاضر, اما آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر کارکنان در حال انجام بهترین خود را برای کمک به کاهش تنهایی اش. هنگامی که/اگر شما نگرانی یا احساس گناه به خودتان یادآوری کنید که به طور کلی او خوب است.

مربوط به ستون:

شما نمی نشان می دهد که آیا یا نه شما مادر زوال عقل و یا اگر او به یک بیماری روانی است. از آنجا که او همواره شاکی, این فقط می تواند شخصیت او اما شاید نه به طور کامل. برای کمک به شما را در درک تفاوت شما می توانید با او صحبت کنید اولیه پزشک در مورد برخی از تست باید انجام شود. به یاد داشته باشید که بدون توجه به آنچه شما انجام, شما می توانید خود را تغییر دهید مادر شخصیت. به احتمال زیاد او همیشه شاکی.

وجود یک جنبش قوی برای پیدا کردن راه های بیشتر برای خانواده ها برای ارتباط با پدر و مادر و همسران در امکانات بدون افزایش خطر ابتلا به COVID عفونت. علاوه بر این برخی از امکانات در حال کار بر روی ایجاد یک روش که در آن جدا ساکنان تلقی عاری از ویروس می تواند جمع آوری در گروه های کوچک. ما می توانیم امیدوار باشیم که این اتفاق خواهد افتاد در مادر خود را ALF, برای خاطر شما به عنوان به خوبی به عنوان او. بیشتر اجتماعی متوقف نخواهد شد او شکایت, اما ممکن است کمک به کاهش آن.

این مهم است برای شما به درک که اگر مادر خود رفتار همچنان به شما باعث شدید درد عاطفی شما احتمالا باید به دنبال مشاوره خود را.

خط پایین این است که حتی اگر مادر خود زندگی می کنند وضعیت عادی تا حدودی شما احتمالا نمی توانید او را تغییر دهید تمایل به شکایت. بنابراین شما نیاز به کار بر روی خود را به یاد بگیرند که چگونه به مقابله با دستکاری شخصیت در راه است که جلوگیری می کند از بین بردن شادی خود را. مراقبت از خودتان و بقیه را ساده تر که مسئولیت رسیدگی به.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب