مینه سوتا دادگاه اعلام تدریجی بازگشایی طرح

با محدودیت شروع به شل شدن با انقضای اقامت در خانه سفارش در دوشنبه مینه سوتا دیوان عالی کشور رئیس دادگستری Lor

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

با محدودیت شروع به شل شدن با انقضای اقامت در خانه سفارش در دوشنبه مینه سوتا دیوان عالی کشور رئیس دادگستری Lorie S. Gildea صادر کرده است سفارش جزئیات تدریجی و محدود بازگشایی دادگاه های ایالتی.

دادگاه باید به دیدار ایمنی شرایط ایجاد شده در مینه سوتا قضایی شعبه را COVID-19 آمادگی طرح که شامل انتظارات اجتماعی فاصله, ضد عفونی و تمیز کردن پوشش صورت و همچنین به عنوان پارتیشن و موانع با توجه به سفارش.

در اخبار انتشار Gildea گفت: دسترسی به عدالت به معنی مردم در courthouses امن و احساس امنیت. راهنمایی برای بازگشایی تدریجی آمد از دولت محلی و مقامات بهداشت قضایی و افسران و کارکنان.

"هنگامی که مردم بازگشت به ما courthouses آنها را ببینید جدید علامت موانع فیزیکی کارکنان و ماموران قضایی پوشیدن پوشش صورت مکرر مایع و بسیاری دیگر از پروتکل های جدید راه اندازی به منظور کاهش گسترش COVID-19," Gildea گفت.

آغاز و تا روز دوشنبه قضات و کارکنان می تواند بازگشت به دفاتر خود را مطابق با برنامه آمادگی.

در ژوئن 1 تعداد محدودی از خلبان منصفه می تواند آغاز خواهد شد. گذشته از خلبانان دیگر هیچ کیفری محاکمه با حضور هیئت منصفه می توانید شروع قبل از جولای 6 و بدون محاکمه با حضور هیئت منصفه برگزار شود و در پرونده های مدنی قبل از سپتامبر. 1.

برخی از جلسات ادامه خواهد داشت برگزار شد تقریبا.

فرد در مقابله با حمایت محدود خواهد شد به کسانی که حضور یک فرد اقدام. تمام خدمات دیگر ادامه خواهد داد تا در دسترس خواهد بود به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن