ALS مسابقات ماهیگیری می رود مجازی را افزایش می دهد $157,000

این COVID-19 همه گیر ممکن است نگه داشته ماهیگیران تفننی از جمع آوری با هم در جزیره دریاچه در شنبه 25 سالانه ک

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر ممکن است نگه داشته ماهیگیران تفننی از جمع آوری با هم در جزیره دریاچه در شنبه 25 سالانه کلار تویوتا ALS, مسابقات ماهیگیری, اما آن را نمی تواند جلوگیری از این رویداد از بالا بردن $157,000 برای اسکلروز جانبی آمیوتروفیک, همچنین شناخته شده به عنوان بیماری لو گریگ.

دو صد ماهیگیران تفننی در زمان شنبه در مسابقات مجازی. آنها مجاز به ماهی در هر دریاچه و یا رودخانه ای در نزدیکی خانه خود را. جلب اندازه گيری و ارائه شده با استفاده از یک برنامه تلفن همراه.

دلوت را Timmon لوند گرفتار این روز طولانی ترین انواع مختلف اردک ماهی در 30.5 اینچ است. هیدن اندرسون از صنوبر, Wis., گیر افتاد, طولانی ترین باس در 20.75 اینچ است. طولانی ترین شمال ماهی — یک رده جدید در این سال بود دستگیر و توسط جک Sannes از Washburn, North Dakota در 40 اینچ. ناظر را Marc Smith reeled در طولانی ترین crappie در 13.5 اینچ است.

ژن شاو مفتخر به کسب عنوان کوین Kolquist با ارزش ترین شرکت کنندگان خود را برای 25 سال خدمت به عنوان یک داوطلب در این مسابقات است.

"ما خیلی خوشحال با چگونه بسیاری از ماهیگیران تفننی پیوست ما" گفت: Blake Kolquist رئیس این سال مسابقات در انتشار اخبار. "ما ممکن است با هم بوده است اما ما همه متحد در مبارزه با ALS."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب