مینه سوتا روش 10,000 روزانه COVID-19 آزمون

جدید موارد منعکس کننده نتایج حاصل از تمام زمان بالا بعد از تست به عنوان دولتی و خصوصی آزمایشگاه پردازش شده بود

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

جدید موارد منعکس کننده نتایج حاصل از تمام زمان بالا بعد از تست به عنوان دولتی و خصوصی آزمایشگاه پردازش شده بود 9,904 نتایج.

هجوم جدید تست است که انتظار می رود در هفته های آینده پس از اعلام روز شنبه که وزارت بهداشت توصیه می کند همه کسانی که با حضور در اجتماعات بزرگ مانند اعتراض مربوط به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس به دنبال تست از طریق مراقبت های اولیه خود را ارائه دهنده و یا یک ارائه دهنده در نزدیکی آنها. دولت COVID-19 وب سایت دارای یک صفحه به طور مستقیم به ساکنان تست سایت نزدیکترین جایی که آنها زندگی می کنند.

وزارت بهداشت گزارش روز پنج شنبه اضافی 29 مرگ و میر ناشی از COVID-19. در مجموع 1,115 Minnesotans فوت کرده اند از این بیماری است.

یک مرگ در هر دقيقه در, Goodhue, Nicollet, برنج واشنگتن و تاد شهرستانهای استان است. پنج مرگ و میر هر ثبت شد در آنوکا و داکوتای شهرستان. شش مرگ و میر ثبت شد در شهرستان رمزی و هشت مرگ و میر ثبت شد در شهرستان Hennepin. فرد متوفی در شهرستان تاد در 30s خود را.

بیست از 29 مرگ و میر گزارش روز شنبه رخ داده در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت اگر چه که بیشتر شامل گروهی از ساکنان خانه های سالمندان و ممکن است شامل چند یا هیچ ساکنان خانه های سالمندان به عنوان مورد چهارشنبه.

مقامات بهداشت ارسال نشده تعداد مرگ و میر روزانه در پرستاری ماهر, امکانات, اما برنامه ریزی برای انجام این کار به زودی.

دولت را آزمایش کرده است 275,622 ساکنان تا کنون تولید 26,273 آزمایشگاه تایید موارد. مقامات بهداشت در حال حاضر بر این باورند که 5 درصد از دولت جمعیت آلوده شده است با COVID-19 که محل پیش بینی شده درست ایالت مورد تعداد در حدود 280,000 مردم است.

بخش مراقبتهای ويژه با استفاده از کاهش 10 تخت به 244 بیماران در حالی که 268 بیماران با COVID-19 بستری شده اند در غیر ICU تنظیمات.

این داستان به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب