'Most wanted' گانگستر, 6 همدستان با لینک ترور دستگیر و در پنجاب

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 8:21:25 am یکی دیگر از بدنا

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 8:21:25 am
Punjab gangster arrested, most wanted gangster arrested, gangster arrested in Punjab, Punjab Police, India news, Indian Express یکی دیگر از بدنام گانگستر Sukhjinder و پنج تن دیگر از اعضای Billa باند نیز دستگیر شده اند (بازنمودی تصویر)

در عمده دستیابی به موفقیت های پنجاب بازداشت هفت گانگستر از جمله 'most wanted' Baljinder سینگ با نام مستعار Billa در حالی که تصرف یک انبار بزرگ از سلاح های پیچیده و مهمات به اتهام قاچاق از پاکستان است.

گانگستر ادعا لینک با این حال بنا به گزارش مرحوم پاکستان مبتنی بر Khalistan آزادی نیروی رئیس Harmeet سینگ مبارک و همچنین آلمان-بر اساس Gurmeet سینگ با نام مستعار Bagga از Khalistan Zindabad نیروی.

پنجاب DGP Dinkar Gupta روز جمعه گفت که پلیس در تیم های بهبود حال بسیار پیچیده سلاح قاچاق از پاکستان از این متهم کرده است. این بهبود شامل 30 دو با مته سوراخ کردن ماشین درام اسلحه سه اسلحه (مشخص شده SIG Sauer ساخته شده در آلمان) دو اسلحه کمری Glock (ساخته شده در اتریش) و دو 30 مته تپانچه یکی 32 تپانچه مته سوراخ یک .315 با مته سوراخ تفنگ 341 زنده کارتریج و دو درام مجلات 14 تپانچه مجلات همراه با "پول مواد مخدر" از بیش از Rs 3 لاخ در هند نرخ ارز و صد دلار استرالیا.

تشریح آن به عنوان یکی از بزرگترین کش بسیار پیچیده سلاح های ضبط شده از یک باند جنایتکار گوپتا گفت: SIG Suaer تپانچه شد در واقع در حال استفاده توسط کاربران از ما سرویس مخفی محافظت می کند که بالاترین انتخاب رهبران ایالات متحده به خصوص که کشور رئیس جمهور است. یکی دیگر از بدنام گانگستر Sukhjinder و پنج تن دیگر از اعضای Billa باند نیز دستگیر شده اند که DGP گفت.

با توجه به DGP گوپتا, دستگیری ساخته شده بودند در یک عملیات مشترک توسط Organised Crime واحد کنترل (،) تیم از Chandigarh, ضد, هوش, Jalandhar واحد و کپورتهلا پلیس در روز پنج شنبه.

جدا از Billa که ساکن Mandiala در Gurdaspur منطقه شش نفر دیگر دستگیر شامل Sukhjinder سینگ (ساکن روستا شهر سلطان Beas در امریتسار منطقه) کپورتهلا مبتنی بر محیط شارما Lovepreet سینگ منگل سینگ و Maninderjeet سینگ با نام مستعار شاد و Lovepreet سینگ یکی از Amarkot در ترن ترن منطقه. Billa بود می خواستم در بیش از 18 پرونده های جنایی از جمله قتل و تلاش برای قتل و قاچاق سلاح و مواد مخدر.

همه بازداشت متهم نگه داشته شده است به طور جداگانه به عنوان آنها در حال آزمایش برای COVID-19 توسط یک تیم ویژه از پزشکان گفت: DGP.

این DGP گفت که تحقیقات اولیه انجام شده تا کنون نشان داد که بسیاری از سلاح های بهبود از Billa فرستاده شدند از سراسر هند و پاکستان مرز در محموله های مختلف. پلیس نیز در حال بررسی نقش نظامیان در زنجیره تامین غیر قانونی سلاح.

پلیس همچنین از کشف و ضبط اتومبیل — تویوتا Fortuner یک Etios Liva و آلتو — از جنایتکاران همراه با برخی از اسناد جعلی.

آنها آموخته اند که بخشی از محموله متشکل از AK-74 تفنگ بود که تحت فشار قرار دادند به Mamdot منطقه Ferozepur بخش از سراسر مرز در سپتامبر 24, 2019 و ضبط شده توسط STF پنجاب نیز به معنای برای Billa Mandiala باند جنایتکار.

دادن اطلاعات از دستگیری, DGP گفت: Gurmeet Chauhan AIG ، دریافت کرده بود قابل اعتماد ورودی که بیشتر می خواستم گانگستر 'Billa Mandiala' همراه با همکارانش بود پناه گرفتن در کپورتهلا منطقه یک محموله از سلاح های غیر قانونی که برای استفاده در این کمیسیون از انواع مختلف ترور و اعمال مجرمانه. DSP (،) Bikram Brar شد بلافاصله وظیفه در این ماموریت با حمایت از AIG, ضد, هوش, Jalandhar, Harkamalpreet سینگ Khakh و SSP کپورتهلا Satinder سینگ.

پلیس تیم گذاشته محاصره در اطراف Dadwindi و Mothanwala منطقه سولتنپور لدهی ایستگاه پلیس و دستگیری. یک مورد به ثبت رسیده است در برابر تمام شش در بخش از فعالیت های غیر قانونی پیشگیری از قانون و بازوها عمل در ایستگاه پلیس در سولتنپور لدهی, کپورتهلا.

در طول تحقیقات اولیه Billa نشان داده است که او در تماس با مختلف پاکستان مبتنی بر سلاح و قاچاقچیان مواد مخدر از جمله دو نام میرزا و Ahmdeen و در حال حاضر دریافت بسیاری از محموله سلاح و مواد مخدر از آنها عمدتا در Ferozepur منطقه گفت: DGP.

میرزا گفته بود کار به عنوان پیک در هند و پاکستان مرز برای فعالان Khalistan نوسان نیروی مستقر در پاکستان و هند در گذشته و تا به حال با موفقیت تحت فشار قرار دادند و بسیاری از محموله سلاح به هند نشد. Billa همچنین نشان داد که او در تماس نزدیک با گانگستر Gurpreet سینگ Sekhon که در حال حاضر تسلیم در پاتیالا زندان و مشکوک به ارتباط با آلمان و پاکستان بر اساس لباس های نظامی. Gurpreet Sekhon است 'A' دسته گانگستر که قبلا در ارتباط با بوده است KLF رئیس Harminder سینگ Mintu که چند سال پیش درگذشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب