همه گیر طول می کشد تلفات مالی در دراز مدت مراقبت از امکانات در North Dakota, مینه سوتا,

بالا رفتن سرسام آور هزینه های مربوط به خرید تجهیزات حفاظت شخصی نیاز به قرنطینه COVID-19 مثبت ساکنان و تقاضا بر

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

بالا رفتن سرسام آور هزینه های مربوط به خرید تجهیزات حفاظت شخصی نیاز به قرنطینه COVID-19 مثبت ساکنان و تقاضا برای افزایش سطح نیروی انسانی همراه با از دست دادن درآمد و محدود امداد کمک کرده اند در سمت چپ منطقه ارشد خدمات و امکانات با نامشخص آینده مالی.

اما به عنوان هر یک از کسانی صحبت کرد که به فروم سرویس خبری در مورد زمان فشار مالی با اشاره به حفاظت از زندگی ارزشمند همراه با یک عزم و انعطاف پذیری به مقاومت در برابر هر آنچه که این ویروس در برابر آنها را با.

افزایش هزینه های

نزدیک به 10 ، 000 داکوتای شمالی ساکنان زندگی در خانه سالمندان زندگی کمک و مراقبت های اساسی امکانات در سراسر کشور با توجه به صدفی پترسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت داکوتای شمالی مراقبت دراز مدت در ارتباط است. که شامل 5,300 مردم در پرستاری ماهر خانه 2,600 در زندگی کمک و 1800 در مراقبت های اولیه امکانات.

Shelly Peterson, president of the North Dakota Long-Term Care Association. NDLTCA photo

صدفی پترسون جمهور از داکوتای شمالی در دراز مدت مراقبت های انجمن. NDLTCA عکس

در حالی که هزینه ها به طور چشمگیری متفاوت بسته به سطح مراقبت پترسون گفت: روزانه به طور متوسط برای یک خانه های پرستاری ماهر اقامت 280 $در هر فرد است.

قبل از همه گیر پترسون گفت: با پوشیدن ماسک های صورت, سپر, لباس و دستکش غیر معمولی شد. هنگامی که کسی که آن را به یک عفونت نیاز به چنین جداسازی احتیاطی او گفت: آنها انتظار می تواند سرعت خود را به افزایش به طور متوسط از 150 دلار در هر روز است.

پترسون به نام هزینه برخی از PPE سفارشات این روز "ذهن ترا درهم میشکنند." اخیر تسهیلات گفت: صرف بیش از $400 ، 000 نفر در یک شب سفارش.

مرتبط

چالش دیگر این است که هزینه های نیروی کار که افزایش یافته و حدود 25 درصد به "حداقل" پترسون گفت و از دست دادن درآمد بسیار مشکل واقعی است.

"با این بیمارستان تعطیل و انجام اعمال جراحی الکتیو," او گفت: "شما لازم نیست که مردم در redoing لگن و زانو [روش] که تولید نوتوانی."

خانواده ها نیز عقب نگه داشتن در قرار دادن او گفت: به دلیل ترس از مرگ در یک جمع مراقبت و همچنین عدم حق ملاقات.

نرخ برابری

اکثریت بیش از 200 امکانات داکوتای شمالی در سازمان های غیر انتفاعی که بالاترین درصد از هر کشور دیگر.

"به طور کلی ما No. 1 یک مسئله پول است" پترسون گفت.

درست است که در حال حاضر بیشتر از همیشه قبل از.

بودجه برای داکوتای شمالی و مینسوتا را در دراز مدت مراقبت از امکانات به طور کامل کنترل شده توسط دولت خود قانونگذاران پترسون گفت.

"ما تنها دو کشور در این کشور که نرخ برابری," او گفت:. "هر آنچه که آنها مجموعه ای به عنوان نرخ, این چیزی است که شما به اتهام خصوصی پرداخت و این چیزی است که شما به اتهام پزشکی ساکنان."

اگر نرخ نیست و مجموعه ای مناسب او گفت: آن را نمی تواند مطرح شود و بدون تایید سازمان مربوطه مقننه. "پس شما کار واقعا سخت را به مطمئن شوید که وجود دارد بودجه کافی و حمایت کافی" پترسون گفت.

که در ارتباط با آنچه جان Riewer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت شامگاه زندگی جوامع است دیدن به صورت روزانه.

Jon Riewer / Special to The Forum

جان Riewer / ویژه به فروم

هزینه های نیروی انسانی از طریق ژوئن افزایش حدود 799,000, Riewer گفت: با توجه به اضافه شدن ساعت و "تقدیر پرداخت." پیش بینی از طریق سپتامبر نشان می دهد یکی دیگر از $300,000 می شود.

شامگاه ارائه می دهد یک زنجیره کامل خدمات از ماهر به مراقبت از حافظه او گفت: از جمله کمک و زندگی ارشد. چهار نفر از سایت های خود واقع در فارگو-مورهد منطقه همه آنها غیر انتفاعی با مجموع 800 نفر.

غیر انتفاعی استخدام 1,400 کامل و کارگران پاره وقت با حدود 1000 نفر در فارگو-مورهد منطقه است. مجموع درآمد سالانه است که حدود 90 میلیون دلار او گفت: با هزینه های نزدیک به $88 میلیون نفر و در هر نقطه از 45 دلار به 50 میلیون دلار می رود به هزینه های نیروی انسانی.

به تاریخ شامگاه است انجام بیش از 1300 تست برای COVID-19 هزینه است که متحمل شده توسط دولت است. هفتاد و پنج کارکنان آزمایش مثبت همه آنها بهبود یافتند. هفتاد و دو ساکنان نیز آزمایش مثبت با دو در حال حاضر فعال و مرگ و میر 23.

Testing for COVID-19 was done at Eventide on Eighth in Moorhead on Wednesday, May 13. David Samson / The Forum

تست برای COVID-19 انجام شد و در شامگاه روز هشتم در مورهد در چهار شنبه, مه 13. دیوید سامسون / انجمن

اضافی PPE تحویل غذا و سایر هزینه های غیر منتظره بالغ بر $288,000 از طریق ژوئن و دیگری $87,000 صرف خواهد شد از طریق سپتامبر.

از ژوئن شامگاه تا به حال یک سرشماری کاهش باعث از دست دادن $1.7 میلیون, او گفت:. سرشماری اندازه گیری سطح اشغال در سراسر تمام امکانات. تقریبا برابر با مقدار پیش بینی شده است به دست داده تا پایان ماه سپتامبر.

Riewer گفت: بهبود مالی پیش بینی قرار داده و آنها را به خوبی به 2021 در اشغال جانبی.

"این است که بدون موج دوم" او گفت:.

در حالی که شده است وجود دارد ثبات بیشتر در زندگی کمک سمت Riewer گفت: آن را سخت را برای مردم برای به دست آوردن در مورد هیجان زده زندگی جمعی با شبح ایمنی اضافی محدودیت های بلندی در بالای سر.

"من شنیده ام داستان از مردم انتظار آن را در هتل" او گفت:. "به طور سنتی این است که بسیار پر مشغله برای حرکت ها و تورهای."

در این سال و به خصوص در جایی مثل شامگاه ارائه می دهد که ترکیبی از سن-در-محل گزینه به طور معمول یک مزیت است. نه فقط در طول یک بیماری همه گیر.

"این واقعا سخت است که در بازار برای کسانی که در جلو (front-end سالمندان به دنبال یک شیوه زندگی," او گفت:.

که در آن آنها را برای همه این درآمد از دست رفته?

"من نمی دانم که ما انجام," او گفت:.

و هر چند او گفت که او متنفر است و به اذعان آن او در حال حاضر فکر کردن در مورد آینده مالی بزرگ به چالش بکشد.

"اگر ما تا حد زیادی وابسته به مدیکید" Riewer گفت: "و مدیکید بودجه توسط دولت ما خزانه شما می توانید تصور کنید که عصبانیت همه ما باید در مورد آنچه که به مانند نگاه کنید."

خارج از فدرال مراقبت در قانون بودجه شامگاه بود بیش از حد بزرگ برای واجد شرایط برای دیگر اشکال امداد مانند PPP وام پس Riewer گفت: آنها بوده است beefing تا خود را از خطوط اعتباری گرفتن خوب در حفظ PPE و آماده به مبارزه برای بقای مالی به عنوان چند سال آینده گشوده است.

خود انزوا از دوستان و خانواده و همسایگان ممکن است با توجه به تلفات عاطفی در همه, اما آن را نیز به Riewer با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در مورد اثبات ارزش مراقبت جامعه در آینده است.

"من خوشبین هستم چون ما می دانیم که چه چیزی درست انزوا می توانید برای روح" Riewer گفت.

مرتبط

پول آنها ندارد

"مسئله ما با ارشد ما مسکن است که آنها واجد شرایط برای بسیاری از فدرال مراقبت در عمل پول" Patti Cullen, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت از ارائه دهندگان مراقبت از مینه سوتا گفت.

در حالی که پرستاری با امکانات مدیکر شرکت بدست برخی از کمک های فدرال برخی ارشد امکانات زندگی به ویژه خصوصی پرداخت نشده واز هر چیزی از دولت فدرال, او گفت:.

"مبارزه خود را تا چه حد می تواند به شما در افزایش اجاره به منظور پوشش افزایش هزینه های" کالن گفت.

مینه سوتا 368 پرستاری ماهر امکانات در سطح ایالت, او گفت:, و 1400 زندگی کمک. متوسط اندازه هر تسهیلات کمتر از 100 نفر.

بر خلاف North Dakota, مینه سوتا تقسیم بین انتفاعی و غیر انتفاعی و امکانات مورد 50/50. خصوصی ماهانه نرخ اتاق در پرستاری امکانات در مینه سوتا به طور متوسط $11,000 او گفت: نیمه خصوصی است و نزدیک به $10,000.

کمک های فدرال برای کمک به کنترل عفونت اضافه کردن کارکنان و تجهیزات و پرداخت اضافه کاری و خطر پرداخت نمی شد در دسترس ساخته شده به کمک امکانات کالن گفت. و کسانی که امکانات را دریافت فدرال متوجه آنها نمی تواند به طور کامل پرداخت هزینه های حق بیمه هزینه های مرتبط با COVID-19 شیوع اگر آنها به حال بیش از یک قرار گرفتن در معرض.

"همه می دانند که آنها در حال صرف پول آنها نمی," او گفت:.

جدید غرب وحشی

Garth Rydland, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت دره ارشد زندگی است دیدن بسیاری از این مسائل در سه Grand Forks, مکان, با حدود 550 ساکنان و 850 کارکنان اما 1.8 میلیون دلار از دولت فدرال ارائه دهنده امداد بودجه اجازه داده اند آنها را به جذب فوق العاده هزینه ها تا کنون به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که انتظار می رود در آینده است.

"هزینه از محصولات سر به فلک کشید است" Rydland گفت. "موارد مانند انزوا لباس شب مورد استفاده قرار گیرد برای هزینه در حدود 50 سنت است. همان کسانی که لباسهای در حال حاضر هزینه $2.75 در هر."

نگرانی برای ماه های پاییز و زمستان باعث آنها را به نظم در شش ماه عرضه در مجموع $402,050.

در آغاز همه گیر او گفت: آنها تا به حال 7,000 ماسک در دست است که به طور معمول در آخرین آنها یک زن و شوهر از ماه.

"در حال حاضر ما با استفاده از بیش از 10 ، 000 ماسک یک هفته," او گفت:.

و آنها استفاده می شود قادر به دریافت هر چیزی از هر منبع. دیگر نه.

"آن را مانند غرب وحشی از PPE," Rydland گفت. "ما یک شرکت است که وجود نداشت قبل از همه گیر 80.000 دلار برای یک سفارش از 100,000 ماسک دو ماه پیش. [همانطور که از ژوئن 29] یک سوم از حمل و نقل در نهایت نقل مکان کرد و از چین به یک انبار در سینسیناتی. بقیه هنوز " در انتظار نگه داشته است.'"

Garth Rydland / Special to The Forum

Garth Rydland / ویژه به فروم

کارکنان در حال آزمایش هر دو هفته او گفت: به طور متوسط از چهار نتایج مثبت در هر زمان. شش ساکنان آزمایش مثبت در اواخر ماه آوریل و پس از آن هیچ کس دیگری برای مدت پنج هفته ، در ماه ژوئن سه ساکنان شناخته شدند داشتن COVID-19.

بیمه مسئولیت بیمه می رویم تا اگر آن را حتی می توان برای ماهر پرستاری Rydland گفت. ولی زندگی ارشد را بیمه افزایش یافته است و حداقل $120,000 از 2019.

"در بسیاری از شرکت های بیمه در حال حاضر که در حال نوشتن نیست, سیاست های جدید," او گفت: "و آنها را به حذف هر گونه دعاوی مربوط به COVID-19."

نیز وجود دارد به اضافه هزینه پرداخت کارکنان 100% از خود برنامه ریزی ساعت به ماندن در خانه اگر آنها COVID-19 علائم و یا قرار گرفتن در معرض به کسی که مظنون به داشتن آن. در یک نقطه Rydland گفت: آنها تا به حال معادل 35 کارمند تمام وقت در یک بار. تا کنون آنها برد و در مجموع $200,000 جدید بهره مند شوند.

در حالی که فدرال پرداخت کمک کرده اند نگه دارید ولی زندگی ارشد مالی خوبی قرار برای آینده Rydland گفت: او را به ورزش احتیاط شدید.

"برخی از مردم فکر می کنم ما آن را ساخته ایم و ما آمده ایم از طرف دیگر" Rydland گفت. "و ما به دور از آن است."

برای تکمیل تجزیه و تحلیل هزینه مراقبت طولانی مدت توسط وزارت امور خارجه https://www.genworth.com/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب