دانیل نمان ستون: خط بین گوشت و سبزیجات منجر به برچسب تف

هنگامی که ریز ریز کردن گوشت خوک نیست ریز ریز کردن گوشت خوک? در ماه مارس مسافران به شهر کانزاس فرودگاه — بازگشت

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

هنگامی که ریز ریز کردن گوشت خوک نیست ریز ریز کردن گوشت خوک?

در ماه مارس مسافران به شهر کانزاس فرودگاه — بازگشت به زمانی که وجود دارد هنوز هم مسافران به شهر کانزاس فرودگاه شد و مورد استقبال یک ثبت تبلیغات مطلب "گوشت خوک کباب: می آید از یک خوک نمی دره سیلیکون."

بدون شک بسیاری از این مسافران اشتباه گرفته بودند. اما چند را انتخاب کنید از جمله هر کسی که پرواز برای حضور در یک نشست ملی تولید گوشت خوک شورا می دانستند که آن را با اشاره به یک جنجال است که بی سر و صدا از مواج.

آن یک سوال از نامگذاری — است که نام بردن از همه چیز. شرکت های که غذاهای گیاهی است که طعم و مزه شبیه گوشت می خواهید به استفاده از آشنا شرایط برای توصیف محصولات خود را. غیر ممکن است گوشت خوک برای مثال از گیاهان ساخته شده است, اما آن را مانند طعم گوشت خوک.

شرکت هایی که تولید گوشت خوک در آغوش. آنها می گویند تنها مواد غذایی هستند که ساخته شده از واقعی خوک باید به عنوان گوشت خوک. هر چیز دیگری است که تلاش برای فریب مصرف کننده.

"وجود دارد یک گیاهی محصول است که به تقلید از گوشت rinds و آنها آن را "گوشت rinds' بر روی برچسب. من نمی توانم استرس به اندازه کافی است که این چیزها نیست فقط گوشت خوک" گفت: Dan Kovich ملی تولید گوشت خوک شورای. "آنها می گویند تقلید از صمیم شکل چاپلوسی. که فقط آنچه در آن است."

اما شرکت های که با استفاده از گیاهان برای ایجاد مواد غذایی که مزه گوشت به شدت مخالف است.

"تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید رایگان-گفتار حق استفاده از زبان در این راه هر کس می داند. هنگامی که شما چیزی است که یک برگر گیاهی, هر کسی می داند آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد.

"این یک مصرف کننده سردرگمی مسئله ای است که وجود ندارد. این نوع از تولید جنجال" گفت: Nigel Barrella از غذاهای خوب موسسه یک سازمان غیر انتفاعی است که طرفداران برای نوآوری و تحقیقات از غذاهای جدید است.

Barrella گفت: تولید گوشت در حال بازی "زبان پلیس" تلاش برای محدود کردن استفاده از شرایط کلی مانند "پتی" "سوسیس" یا "بیکن."

اما گوشت خوک شورای Kovich گفت: استدلال های خود را که سخت است. اگر نام آن را روشن می سازد که این محصول استفاده نمی کند و هر گونه گوشت, سازمان خود را نمی خواهد شی او گفت:.

"کلمه" تقلید " است به معنی روشن. آن است که بسیار روشن است که تقلید یکی دیگر از محصولات" او گفت:.

"این 'مصنوعی' نامگذاری نسبتا خوبی تاسیس شده است. در صورتی که جایی که کل صنعت اراضی به عنوان قابل قبول, نقطه, من فکر می کنم ما می تواند قبول کند که" او گفت:.

Barrella از غذاهای خوب موسسه گفت: از نظر استفاده می شود در حال حاضر به اندازه کافی خوب هستند و نباید اشتباه میزنن. تمام مصرف کننده انجام دهید این است به نوبه خود بیش از بسته بندی و برچسب به عنوان خوانده شده او گفت:.

اما Kovich گفت: گوشت خوک شورای امر مبارزه با هر گونه گیاهی در مواد غذایی استفاده می شود که یک کلمه خاص است.

"کلمه" خوک "است که همیشه به یک معنای خاص است که ما خط در شن و ماسه" او گفت:.

"ما یک سابقه طولانی در این کشور و یک جسم جامد از قانون است که می گوید شما نمی توانید تماس بگیرید و محصول و هر آنچه شما می خواهید. من نمی توانم یک بطری از آب و قرار دادن یک برچسب بر روی آن است که می گوید: 'قهوه' و فروش آن به عنوان قهوه. من فکر می کنم متمم اول قانون اساسی استدلال ندارد."

این سوال در حال حاضر فرود آمد در دادگاه.

میسوری دقیقترین قانون در کشور تنظیم برچسب غذاهای گیاهی. در میسوری آن است که در حال حاضر یک جرم جنایی به استفاده از گوشت مدت در برچسب زدن به یک محصول گیاهی; مجرم می تواند جریمه و یا حتی به زندان فرستاده می شود.

اولین چالش دادگاه به این قانون ثبت شده توسط سازندگان Tofurkey این اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و دیگران تصمیم گرفته شد به نفع دولت است که این قانون هنوز در اثر.

که حکم در حال حاضر به دادگاه تجدید نظر.

دانیل نمان مواد غذایی نویسنده برای St. Louis Post-Dispatch.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن