هند و چین مرز اختلاف: ساعت مودی تماس برای همه-نشست در تاریخ 19 ژوئن به بحث در مورد وضعیت

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 2:28:14 pm تصمیم به تماس یک نشست پس ا

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 2:28:14 pm
Narendra modi, amit shah, ghulam nabi azad, all party meeting, india china border تصمیم به تماس یک نشست پس از بحث طولانی در سطح بالا شب گذشته و امروز صبح. (اکسپرس عکس Renuka پوری)

در تلاش برای جعل گسترده اجماع سیاسی در مورد وضعیت در هند و چین مرز نارندرا نخست وزیر گفت یک جلسه سه حزب در ژوئن 19, جمعه. این حرکت در می آید یک روز پس از ارتش فاش کرد که 20 پرسنل نظامی از جمله یک سرهنگ-rank افسر کشته شدند در بدترین flare-up در خط کنترل واقعی (LAC) در نزدیک به پنج دهه است.

تصمیم به تماس یک نشست پس از بحث طولانی در سطح بالا شب گذشته و امروز صبح. وزیر دفاع Rajnath Singh ملاقات کرده بود نخست وزیر اواخر سهشنبه شب که در آنها گفته شده است که پیوست صفحه اصلی وزیر Amit Shah خارجی وزیر امور S Jaishankar و وزیر دارایی Nirmala Sitharaman. دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

بی جی پی به رهبری NDA دولت آمده است تحت انتقاد شدید از مخالفان برای عدم مصرف آنها را به عنوان به خوبی به عنوان کشور به اعتماد به نفس در مورد تحولات در Ladakh. چند رهبران اپوزیسیون را سوال سکوت PM مودی و Rajnath Singh در یک رویارویی جدی با چین است.

منجر به اتهام ارشد بود کنگره رهبر راهول گاندی. "چرا PM سکوت ؟ به همین دلیل است که او پنهان شده ؟ به اندازه کافی به اندازه کافی است. ما نیاز به دانستن آنچه اتفاق افتاده است. چگونه جرات چین کشتن سربازان ما? چگونه جرات آنها را ما زمین ؟ " او در توئیتر خود نوشت این صبح است.

بخوانید | 18 مودی-یازدهم جلسات متعددی پیمان: قتل نقض اجماع دندانه دیپلماسی

او سپس قرار دادن یک ویدئو درخواست نخست وزیر برای گفتن حقیقت به ملت. "دو روز پیش 20 سربازان هندی به شهادت رسیدند...چین ربوده هند را در خاک...آنها اشغال سرزمین های هندی. چرا شما سکوت نخست وزیر ؟ که در آن شما پنهان می شوند ؟ بیرون می آیند. کل کشور...همه ما...با شما هستند. کل کشور ایستاده است با شما. بیا و حقیقت را به ملت است. آیا نمی شود ترس" او گفت:.

شکستن سکوت خود, Rajnath Singh قرار دادن یک صدای جیر جیر صبح روز چهارشنبه گفت: از دست دادن سربازان در Galwan بود "عمیقا نگران کننده و دردناک".

دولت امید برای ایجاد یک اجماع دو حزبی در مناقشه با چین و اطمینان حاصل شود که احزاب برش در سراسر طیف سیاسی صحبت می کنند در یک صدا.

خشونت faceoff در Galwan دره بی سابقه است در طبیعت و بزرگ استراتژیک و دیپلماتیک مفاهیم. دولت های بسیاری در اپوزیسیون معتقد است می خواهم بیشتر سیاسی اجماع اگر این طرح به حرکت به جلو برای دیدار با چالش های حال و آینده.

انتقاد مخالفان تا کنون بوده است و محدود به عدم ارتباط در بخشی از دولت است. منابع در کنگره گفت: دولت باید توضیح دهد که چگونه این وضعیت منجر به مانند یک عبور. یک بخش از این کنگره رهبران بر این باورند که دولت باید در حال حاضر سعی کنید به galvanise حمایت بین المللی برای افشای چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب