کریکت نه عاری از نژاد پرستی من مواجه شده آن را بیش از حد: Chris Gayle

ابراز همبستگی با "Black Lives Matter' کمپین ستاره غرب هند رودخانه Chris Gayle ادعا که او با آن مواجه اظهارات ن

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

ابراز همبستگی با "Black Lives Matter' کمپین ستاره غرب هند رودخانه Chris Gayle ادعا که او با آن مواجه اظهارات نژادپرستانه او در طول زندگی حرفه ای و کریکت بود و نه تهدید.

گیل نداد در هنگامی که او مواجه نژادی سخنان اما اشاره به آن شده اند ممکن است در طول نانامی به بازی در جهانی T20 لیگ.

"من سفر جهان و با تجربه نژادی اظهارات نسبت به من چون من سیاه, باور من این لیست در می رود" او posted on Instagram در شب از 1 ژوئن.

"نژادپرستی نه تنها در فوتبال آن را در کریکت بیش از حد. حتی در تیم به عنوان یک مرد سیاه و سفید, من به پایان چوب. سیاه و قدرتمند است. سیاه و افتخار" او گفت:.

بزرگ ضربه رودخانه نظرات در آمد افت آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید مرگ در ایالات متحده پس از یک افسر پلیس درک چوین فشرده زانو خود را بر روی دستبند را گردن او gasped به نفس. این حادثه موجب تظاهرات خشونت آمیز در سراسر کشور است.

"Black lives matter درست مانند هر دیگر زندگی است. مردم سیاه و سفید ماده p***k همه نژادپرستانه مردم متوقف مردم سیاه و سفید برای احمق ها حتی خود ما مردم سیاه عاقلانه p***k و جلوگیری از پایین آوردن خود را!," گیل نوشت.

نژاد پرستی در کریکت آورده بود به جلو اخیرا در سال گذشته هنگامی که انگلستان pacer Jofra کماندار بود مورد آزار قرار گرفته توسط یک تماشاگر در نیوزیلند.

نیوزیلند بالای بازیکنان و کریکت هیئت مدیره ارائه کرده بود عذر خواهی برای این حادثه به انگلیسی.

همچنین در شب از 1 ژوئن تیم کریکت انگلستان توییتر رسمی رسیدگی ارسال یک پیام محکوم کردن نژادپرستی.

"ما ایستاده برای تنوع ما ایستادگی در برابر نژادپرستی" پیام به عنوان خوانده شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب