آسان خانگی میله انرژی برای حفظ و به اشتراک گذاری

این که آیا شما در تظاهرات و یا کمک به تغذیه کسانی که شما می توانید پخت سینی از این میله. بسته بندی شده با پرو

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

این که آیا شما در تظاهرات و یا کمک به تغذیه کسانی که شما می توانید پخت سینی از این میله. بسته بندی شده با پروتئین و غلات سبوس دار (و البته شکلات) این انتقال انرژی و روزی.

شما می توانید با قرار دادن آنها به تصویب و یا حمل در اطراف در تمام طول روز و لغزش نیش تحت ماسک خود را هنگامی که شما نیاز به افزایش است. این فرمول اساسی می آید با هم به راحتی و با هزینه های کمتر را از آن را به خرید یک جعبه بسته بندی شده میله در سوپر مارکت.

میله انرژی

زمان: 45 دقیقه

بازده: باعث می شود 8 میله

با استفاده از مورد علاقه خود را از میوه های خشک و آجیل یا تخمه در این جویدنی دلچسب کره بادام زمینی مبتنی بر میله های زندان. شما می توانید با تعویض مهره دیگر و یا دانه گیاهی برای کره بادام زمینی. اگر شما با استفاده از آجیل بدون نمک و کره بادام زمینی بدون نمک, اضافه کردن 1 قاشق چای خوری نمک حلال به مخلوط.

1/2 فنجان میوه خشک

1 1/4 فنجان های قدیمی از مد افتاده و یا پخت و پز سریع جو

1 فنجان بوداده شور آجیل یا دانه

1/2 فنجان تراشه های شکلات

1/2 فنجان کره بادام زمینی

1/2 فنجان بصورتی پایدار و محکم بسته بندی شده شکر قهوه ای

1/4 فنجان کره بدون نمک ذوب شده و سرد می شود

1 تخم مرغ بزرگ

1. حرارت فر را تا 325 درجه است. خط پایین و دو طرف از 8 اینچ مربع تابه را با فویل. به آرامی کت را با فویل نچسب اسپری پخت و پز.

2. به میله با استفاده از یک پردازنده مواد غذایی, نبض میوه های خشک اگر قطعات بزرگتر از کشمش و یا زغال اخته خشک. اضافه کردن جو قدیمی آجیل و شکلات و چیپس و پالس تا زمانی که این جو شکسته را به قطعات کوچک با برخی از پودری بیت و گردو را درشت خرد شده. اضافه کردن کره بادام زمینی و شکر قهوه ای و کره و تخم مرغ و پالس تا زمانی که مخلوط به خوبی مخلوط شده و همراه با هم در یک توده چسبنده در اطراف تیغه.

به میله ها با دست ریز ریز کردن میوه های خشک به 1/4-inch قطعات. درشت خرد آجیل و شکلات تراشه. ترکیب مواد خرد شده با پخت و پز سریع جو در یک کاسه بزرگ. اضافه کردن کره بادام زمینی و شکر قهوه ای و کره و تخم مرغ و خوب مخلوط کنید تا به شکل یک توده چسبنده.

3. رها کردن خمیر در توده های بزرگ برای پوشش کف تابه آماده شده. خیس, خود دست و بصورتی پایدار و محکم فشار دهید مخلوط به شکل یک لایه حتی.

4. پخت تا زمانی که طلایی قهوه ای و مجموعه ای 30 تا 35 دقیقه است. بالا باید نگاه خشک و گزاف گویی کمی به عقب زمانی که فشار داده شده است. سرد به طور کامل در یک تابه بر روی سیم دندانه دار کردن. با استفاده از فویل, اسلاید, تابه بر روی یک هیئت مدیره برش. برش را به هشت 2-توسط-4-اینچ میله های زندان.

تغییرات:

عسل مهره میله انرژی: جایگزین عسل برای شکر قهوه ای و در ادامه همانطور که در بالا.

را پیش رو:

میله ها را می توان پیچیده شده در پلاستیک بپیچید و در دمای اتاق نگه داشته تا 1 هفته یا در فریزر به مدت 1 ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب