گجرات: از شغل و درآمد زاغه نشينان به نوبه خود به گدایی برای تغذیه خانواده بزرگ

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 11:12:27 pm بسیاری

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 11:12:27 pm
coronavirus, india lockdown, migrant workers, migrant workers in gujarat, migrant workers begging, indian express news بسیاری از خانواده ها مجبور به گدایی به پایان می رسد دیدار. (بازنمودی عکس)

روز سه شنبه حدود ساعت 12: 30 بعد از ظهر, چمپا Waghela, 30 راه می رفت به او موقت کارگران با سه ماه در آغوش او یک بسته اغراق برنج چهار chappatis و برخی از شیر است.

Waghela آمد به وادودارا از Mehsana تقریبا یک دهه پیش و پس از ازدواج است. شوهرش مشغول به کار در سایت های ساخت و ساز به عنوان یک طرف قرارداد کارگر به عنوان او به فروش می رسد بالن. اما همه گیر آورده در یک گردباد تغییر در زندگی خود را و او را مجبور به التماس.

"من نمی باید پول برای خرید مواد غذایی برای خانواده است. ما هفت نفر و شش فرزند از جمله پنج دختر. قبل از مستند ما قادر به مدیریت با ما درآمد روزانه. حتی بلافاصله پس از این مستند برخی از مردم می آیند و توزیع khichdi اما که در نهایت متوقف شد. ما زد پس انداز و تصمیم گرفتم به التماس. من نیاز به تغذیه فرزندان من... نمی قرار داده و آنها را به رختخواب با معده خالی هر روز" چمپا گفت.

این منطقه با معروف Dashma معبد و دریاچه احاطه شده توسط زاغه. حدود 100 خانواده در حال حل و فصل در اینجا. چند مهاجر از, Madhya Pradesh را بازگشت به روستاهای خود را در حالی که تعداد کمی از راجستان و دیگر مناطق گجرات عقب مانده اند. در میان آنها قراردادی کارگران قراضه, فروشنده, بادکنک فروشندگان و مکانیک تمام کردن کار بدون هر گونه درآمد از مستند. بسیاری از خانواده ها مجبور به گدایی به پایان می رسد دیدار.

در وادودارا شهرداری شرکت ارائه شده است یک وعده غذایی در روز در این منطقه است. "ما پوشش هر منطقه یک بار در روز و سعی کنید به ارائه مواد غذایی برای هر فرد است. اما زنان از این زاغه که ترک خانه های خود را در صبح است. آنها خانواده ها به تغذیه. ما خواسته اند که آنها را به ماندن به عنوان ما آنها را ارائه وعده های غذایی اما ما می توانیم آنها را مجبور. ما سعی خواهد کرد به ارائه آنها را به دو وعده غذا در روز" گفت: Devang Bhatt, افسر بخش شماره 10.

Geeta Waghela (23) که باقی می ماند دو خانه دور است دائم آدرس 'Dashma Mandir Zupadpatti' در Aadhaar کارت. هر روز صبح او نشسته در خارج از فروشگاه های مواد غذایی است که هجوم عظیمی از مشتریان را در نیمه اول از روز است. بسیاری از آنها نیز در راه رفتن به مناطق دیگر از شهرستان.

Geeta خانواده هفت نفره است که با داشتن یک وعده غذایی سالم و بی خطر با برنج و دال و سیب زمینی کاری در روز چهارشنبه. او می تواند اطمینان از غذا و پس از او بیرون رفت و التماس در روز دوشنبه. "من نه امروز. من هنوز هم 100 تومان و برخی از جیره چپ به حفظ برای یک یا دو روز دیگر" گیتا می گوید.

ارشد در خانواده, Geeta گرفته تا مسئولیت است. "پدر و مادر من مریض هستند و من اصلا آنها را می خواهید به بیرون رفتن در آفتاب. هیچ یک از این خانواده تا کنون التماس قبل از. آن است که فقط در این شرایط است. برخی از مردم به خشک جیره دیگران پول می دهد. خودرو می آید یک بار در روز به ارائه مواد غذایی, اما آن را در هیچ زمان ثابت. ما خانواده بزرگ و کفایت نمی کند," Geeta اضافه شده است.

در انتهای دیگر این دریاچه هستند خانواده های مهاجر که در آن چند خانه خالی هستند. Vijay Parmar (37) در اینجا زندگی می کند با همسر و پنج بچه جوانترین بودن هفت ماه.

Parmar بومی Dakor تصمیم به عقب ماندن از ترس عفونت است. "من یک قطعه زمین در من ایجاد کرد اما از آن است که نابارور. من هم از ترس ابتلا به ویروس... که پس از بچه های ما... آنها بسیار جوان" Parmar گفت.

خارج از خانه خود آنها را مرتب هیزم برای آماده سازی مواد غذایی است. این منطقه باز کرده است برخی از ظروف یک جعبه کوچک با دال و نمک و روغن و یک کیسه پر از برنج. "برنج است که همه ما باید. برخی از مردم اهدا برنج اما هیچ چیز دیگری. ما باید به مدیریت شیر روزانه برای کودک نو پا. بچه ها گرسنه هستند اغلب. اما من نمی رفتن به التماس. ما مشتاقانه در انتظار به سر کار. اگر این مستند همچنان من را مجبور به التماس مانند دیگران می گوید:" Peli Parmar, ویجی ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن