چهار آزمون Covid مثبت در Panchkula

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 12:08:57 am به عنوان بسیاری ا

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 12:08:57 am
coronavirus, covid-19, Panchkula, Panchkula covid cases به عنوان بسیاری از 107 از این موارد گزارش شده از داخل این منطقه در حالی که بقیه تگرگ از دیگر شهرستانها و در حال شمارش کمتر از یک غیر خودی " چوب خط حساب کردن.

چهار نفر از جمله یک دانش آموز که در پرواز از قزاقستان و 76 ساله با کلیه آزمایش مثبت برای coronavirus از Panchkula روز جمعه در نظر گرفتن تعداد کل موارد که آزمایش مثبت در منطقه به 156.

به عنوان بسیاری از 107 از این موارد گزارش شده از داخل این منطقه در حالی که بقیه تگرگ از دیگر شهرستانها و در حال شمارش کمتر از یک غیر خودی " چوب خط حساب کردن.

دانش آموز که پرواز در از قزاقستان است که 21 سال است و هتل تحت قرنطینه در بخش 5 از Panchkula. او یکی از ساکنان پلیس خط توسعه در بخش 25, Panchkula.

76 ساله ساکن بخش 12 بود بستری در یک بیمارستان خصوصی در Panchkula و دریافت درمان هنگامی که او آزمایش مثبت از یک آزمایشگاه خصوصی. او می تواند دوباره مورد بررسی برای تعیین وضعیت نهایی در این مورد.

A 20-year-old female با سفر تاریخچه از مرادآباد در اوتار پرادش ساکن Manikpur Devilal در Panchkula نیز آزمایش مثبت است.

یکی دیگر از 25 سال زن ساکن Mahadev مستعمره در Surajpur منطقه از منطقه است و همچنین در میان چهار تا تست مثبت در روز جمعه. تماس خود را ردیابی کرده بود هنوز آغاز نشده است و مقامات بهداشتی در حال تلاش برای پیدا کردن چگونه او ممکن است قرارداد این ویروس.

ورود به Saral مرکز محدود

DC را گرفته و یک قدم برای جلوگیری از صف های طولانی تشکیل خارج Saral مرکز در منطقه دبیرخانه. در یک اعلامیه صادر DC خواسته است مردم از آمدن به Panchkula دبیرخانه به ارائه برنامه های کاربردی آنلاین برای به دست آوردن یک زمان برنامه ریزی شده برای رسیدن به مرکز. "این خواهد شد صرفه جویی در وقت خود را به عنوان به خوبی و نیز صرفه جویی در هزینه های متحمل شده در هنگام ورود به" بیانیه مطبوعاتی گفت:.

تنها انتصاب شده اند که در پیشبرد رزرو خواهد بود سرگرم دفتر گفته است.

علاوه بر این فرد باید 15 دقیقه قبل از زمان برنامه ریزی شده با تمام اسناد و مدارک لازم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب