Walz اضطراری اقتدار ماسک قیمومیت در مخلوط به عنوان قانونگذاران مذاکره مطابق لایحه

قانونگذاران در تقسیم مقننه هنوز برای رسیدن به توافق در اصطلاح پیوند بیل و مکالمات بین فرماندار و قانونی رهبران

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

قانونگذاران در تقسیم مقننه هنوز برای رسیدن به توافق در اصطلاح پیوند بیل و مکالمات بین فرماندار و قانونی رهبران ادامه داد: در پشت درهای بسته این هفته ایجاد حس خوش بینی در میان کسانی که در جدول.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در روز پنج شنبه, جولای 17, هایلایت جاده پیشنهادی پروژه تعمیر در Henderson, Minn. در کنار دو قانونگذاران جمهوری خواه. و هر دو DFL فرماندار و قانونگذاران جمهوریخواه گفت: آنها امیدوار محلی پروژه های لایحه می تواند انجام شود در هفته آینده همراه با توافق برای محدود کردن برخی از فرماندار اختیارات اجرایی برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

نظرات به عنوان قانونگذاران آماده شدن برای از سرگیری ویژه قوه مقننه در جلسه شنبه, جولای 20, و به عنوان یک کلید پایان مهلت تعیین شده برای پروژه های که در حال حاضر در کار می کند. در هندرسون و فراتر از مینه سوتا جوامع را برجسته مورد نیاز پروژه های است که می تواند تعمیر جاده ها و پل های پیاده سازی زیرساخت های فاضلاب و به روز رسانی بهداشت و کشاورزی امکانات.

قانونی رهبران در هفته گذشته گفت: اکثریت در هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان بود آزمایشی توافق به $1.35 میلیارد تخته سنگ از پروژه های. اما اقلیت قفقاز در هر مجلسی به حال هنوز رتبهدهی نشده است را امضا کردند.

سنا دموکرات ها و جمهوری خواهان به ویژه اهرم در گفتگو در مورد پیوند پس از رای خود هستند مورد نیاز برای رسیدن به آستانه اجازه دهید به دولت قرض گرفتن برای پروژه های محلی.

و Walz گفت: در بحبوحه مذاکرات در پیوند لایحه پلیس اصلاحات و اقدامات مکمل بودجه و اختیارات اجرایی برای مقابله با COVID-19 گیر او می خواسته آمریکا برای کمک به عبور از یک سطح ایالت ماسک دستور از طریق قوه مقننه در ازای شل شدن از محدودیت های دیگر.

در بورس فرماندار گفت که ظرفیت آسانسور محدودیت در ورزشگاه, سالن ها و دیگر کسب و کار حفظ محدودیت برای کافه ها و رستوران ها.

"من خواهد بود مایل به چشم پوشی از بسیاری از سفارشات اضطراری اگر جمهوری خواهان در مجلس گردد قانون در دستور ماسک, ایستاده, با من" Walz گفت. "و آنها گفته اند که آنها نمی خواهد انجام دهد."

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان گفته اند که اولویت خود را به تصویب یک پیوند لایحه نیاز به فرماندار برای صرفنظر کردن از برخی از قدرت خود را در مدیریت COVID-19 همه گیر و قانونگذاران را به جدول به سادگی راه حل. Walz در ماه مارس با صدور یک فرمان اجرایی اعلام زمان صلح و اورژانس در مواجهه با این بیماری همه گیر و او با استفاده گسترده خود اقتدار به موضوع ده ها تن از احكام است.

"در حال حاضر خانه موقعیت است که ما می خواهم برای دیدن برخی از نوع از مذاکره با فرماندار را تغییر دهید اضطراری خود قدرت عمل قبل از ما با ارائه آرا به تصویب پیوند لایحه" Rep. گلن Gruenhagen R-گلنک گفت. "این برای تلفن های موبایل مانند پیشرفت وجود دارد در این است."

خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت: ایران با نمایندگان مجلس طرح خود را به استفاده از اهرم در پیوند به تغییر فرماندار اقتدار تحت زمان صلح و اضطراری است. و خانه جمهوریخواه حزبی در پنج شنبه, جولای 17, بی علاقه به نظر می رسد در آوردن رو به جلو یک ماسک قیمومیت.

اگر نمایندگان مجلس نمی توانند به توافق برسند Walz گفت: او می خواهم به احتمال زیاد آوردن ماسک قیمومیت خود را اگر دولت COVID-19 رای مثبت سرخی تا 5 درصد است. او گفت: آن را معلق در هوا در اطراف 4.7% در این هفته است.

مینه سوتا, بیمارستان, انجمن در روز پنج شنبه خواست فرماندار به صدور چنین ایالتی دستور به محدود کردن این بیماری را گسترش.

"ما یک پنجره باریک زمان به سرعت گسترش ویروس بنابراین ما از شما می خواهیم به حکم پوشیدن ماسک صورت ایالت به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" Rahul Koranne مینه سوتا انجمن بیمارستان های رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: در نامه ای. "ما با شما ایستاده در درخواست Minnesotans به دوباره گرد هم می آیند برای حمایت و حفاظت از مراقبت های بهداشتی ما قهرمانان ما اعضای خانواده از جمله فرزندان و پدربزرگ و مادربزرگ و جوامع ما با پوشیدن ماسک."

دوشنبه شمار مهم آخرین مهلت برای تصویب یک پیوند لایحه, مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس گفت. اگر دولت می خواهد به فروش اوراق قرضه در ماه آینده برای ادامه کمک های مالی پروژه هایی که در حال حاضر شده است OK می خواهم توسط قوه مقننه, مجلس نیاز به دریافت صورتحساب از طریق آن روز.

"وجود دارد در حال حاضر پروژه هایی که نیاز به پول نقد در حال حاضر" فرانس گفت.

قانونگذاران در حال انتظار برای از سرگیری ویژه قوه مقننه در جلسه روز دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب