کاپیتان سابق جسمی به چالش کشیده هند تیم کریکت امر برای قاصد کار در NADA

Dinesh Sain پوشیده است هند و آبی در یک کریکت زمینه و حتی رهبری تیم ملی برای جسمی به چالش کشیده اما vagaries از

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

Dinesh Sain پوشیده است هند و آبی در یک کریکت زمینه و حتی رهبری تیم ملی برای جسمی به چالش کشیده اما vagaries از زندگی که در حال حاضر ساخته شده او از جان گذشته برای یک قاصد کار در ملی ضد دوپینگ آژانس (ندا).

ببین با فلج اطفال پس از تولد Sain بازی نه بازی برای هند جسمی تیم بین 2015 و 2019 نیز captaining طرف در طول این زمان. در 35 او در حال حاضر به دنبال یک درآمد ثابت برای حمایت از خود و خانواده همسر و یک سال کودک نو پا.

"من 35 و در حال حاضر در اولین سال از فارغ التحصیلی من. پس از 12 استاندارد, من تنها بازی کریکت, نمایندگی هند اما من هیچ پول در حال حاضر. وجود یک جای خالی برای یک قاصد پست در ندا" Sain گفت PTI از Sonepat صفحه اصلی.

دینش را برادر بزرگتر باید پس از نگاه او و خانواده اش تا حالا اما او می گوید که زمان در حال اجرا است و به همین دلیل است که او از جان گذشته برای دریافت ندا ،

"محدودیت سنی برای افراد عادی در این کار (قاصد) 25 و PH رده (از نظر جسمی معلول) آن است که 35 سال است. این آخرین شانس برای به دست آوردن یک دولت کار" Dinesh که قبلا به نظر می رسد برای قاصد مصاحبه در دادگاه منطقه گفت.

تنها حسرت این روزها این واقعیت است که با وجود بازی برای کشور و شهرت و پول بازداشته او را.

"یکی از پاهای من تحت تاثیر قرار شده است فلج اطفال پس از تولد. اما اشتیاق من برای کریکت هرگز مرا متوجه من غیر فعال است. در 2015 نسخه از پنج کشور مسابقات در بنگلادش (هند برنده 2019 نسخه در انگلستان) من بالاترین چوگان-یادداشت برداری با 8 ویکت از چهار بازی. من رو دو برابر پاکستان" او recollected.

در واقع دینش به انگلستان سفر کرد در سال 2019 با این تیم پدید آمده است که قهرمان اما به عنوان یک مقام رسمی.

"آنها را شامل نمی شود من در تیم ملی اما از من خواست برای پیوستن به طوری که من می تواند راهنمای جدید پسران. وجود دارد خیلی از استعداد های فیزیکی که در آن نقطه ضعف است و نه مانع. اما پس از آن که پس از ما ؟ " او احساس وحشت و نگرانی پر از سوال است.

به عنوان او به این نتیجه رسیدند دینش گفت که اگر او می شود کار در NADA آن کمک خواهد کرد که او باقی می ماند متصل به بازی مربیگری بازیکنان جوان.

"من نمی خواهد بازی کریکت کنه اما من نیاز به تغذیه خانواده من و من می خواهم به ماندن متصل به بازی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب