اجازه گوشت فروش به شما کمک بسیاری به کسب: روحانی به دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 6:44:14 am فروش نباید اجازه داده

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 6:44:14 am
coronavirus, india lockdown, up lockdown, yogi Adityanath, Sunni cleric, Maulana Khalid Rasheed Firangi Mahali, up meat sale, up meat sale permission, indian express news فروش نباید اجازه داده شود در حالی که زیر قوانین و مقررات مستند. (بازنمودی عکس)

برجسته سنی روحانی مولانا خالد رشید Firangi محلی در روز جمعه خواست یوگی Adityanath دولت اجازه فروش گوشت در حال انجام lockdown.

در بیانیه صادر شده در رسانه های اجتماعی به روحانی گفت: "در این مستند به آرامی کالاهای اساسی هستند که در دسترس ساخته شده است که برای کمک به مردم است. از این رو من می خواهم به درخواست تجدید نظر به دولت است که فروش گوشت آن ممنوع شده است باید دوباره راه اندازی شود به طوری که آن را در دسترس است."

"فروش باید اجازه داده شود در حالی که زیر قوانین و مقررات مستند. این ارائه خواهد شد یک تکه بزرگ از جمعیت امداد," روحانی اضافه شده است.

روحانی گفت: تصویب باید اعطا شده تحت حق به مواد غذایی است. "و یکی دیگر از جنبه است که تعداد قابل ملاحظه از افرادی که بستگی به فروش گوشت برای امرار معاش خود را که در حال مبارزه در حال حاضر," او اضافه شده است.

فروش گوشت ممنوع شد توسط دولت از آنجا که مستند به اجرا گذاشته شد در ماه مارس ، فروش ماهی نیز ممنوع با کشتار خانه های بسته به عنوان بخشی از مستند اقدامات است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن