رونالدو مجازات نجات 2-2 قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آتالانتا

کریستیانو رونالدو تبدیل دو مجازات هر دو تعلق می گیرد برای هندبال و دوم در آخرین لحظه به عنوان سری A رهبر یوون

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

کریستیانو رونالدو تبدیل دو مجازات هر دو تعلق می گیرد برای هندبال و دوم در آخرین لحظه به عنوان سری A رهبر یوونتوس دو بار ضربه به رسم 2-2 با آتالانتا به حرکت و نزدیک به یک نهم متوالی سری یک عنوان در روز شنبه.

پرتغالی جلو او را گرفت لیگ شمارش به 28 اهداف این فصل به یوونتوس رفت و هشت نقطه روشن از دوم قرار لاتزیو با شش بازی به بازی. آتالانتا یک بیشتر نقطه بازگشت در سوم پس از رد یک دهم پی در پی لیگ برنده شوید.

هر دو هندبال شد به وضوح اتفاقی اما تحت قوانین فعلی داور پیرو جاکوملی تا به حال هیچ گزینه ای جز جایزه مجازات. این بود عدالت در آتالانتا. این تیم که منجر آ در نمره خود را و صعود به جایگاه دوم و کاهش شکاف بین خود و یوونتوس به شش امتیاز اگر آنها برنده شده بود.

یوونتوس فروتن 4-2 در آث میلان در روز سه شنبه کاهش یافته است فیورنتینا شد اما به سرعت مجبور به بر روی پشت پا به طور معمول بی پروا آتالانتا طرف.

Atalanta 's DuvÃin Zapata celebrates after scoring during the Serie A soccer match between Juventus and Atalanta at the Allianz Stadium in Turin, Italy, Saturday, July 11, 2020.

آتالانتا 's DuvÃin زاپاتا جشن پس از به ثمر در سری آ یک مسابقه فوتبال بین یوونتوس و آتالانتا در ورزشگاه آلیانز در تورین ایتالیا شنبه, جولای 11, 2020. | عکس های اعتباری: AP

دوون زاپاتا قرار دادن بازدید کنندگان پیش در 16 دقیقه به عنوان پیچیده تبادل عبور با آلخاندرو گومز باز کرد تا یوونتوس دفاع قبل از کلمبیا چاک دار شوت او گذشته Wojciech Szczesny.

بازدید کنندگان در ادامه به قلم یوونتوس به نیمه خود را با بهره گیری از 58 درصد در اختیار داشتن و پنج عکس به این تیم در خانه یکی قبل از حاصل کار دو تیم تنها به سقوط ناپاک از هندبال قانون 10 دقیقه پس از شکستن.

پائولو Dybala اخراج متقابل در برابر دله د Roon آرنج و اگر چه آن را در نقطه ای خالی محدوده و هلندی را بازوی نزدیک به قفسه سینه خود را داور بلافاصله با اشاره به نقطه پنالتی.

رونالدو در شکست به خانه نقطه پنالتی به ثمر رساند برای ششمین بازی در یک ردیف است.

بازی باز با آتالانتا مجدد سرب در 81st دقیقه زمانی که لوئیس موریل با ارسال یک پاس در سراسر چهره محوطه جریمه به روسلان Malinovskyi که در زمان آن را در گشاد گشاد راه رفتن او قبل از شلیک یک راست پا شات گذشته Szczesny.

اما رعد و برق زده و بار دوم برای آتالانتا زمانی که سویا رو پای خود را به گوشه و منحرف توپ بر روی موریل ،

کلمبیا هم برای گرفتن دست خود را از راه اما آن را به عنوان دراز مجازات تا به حال داده می شود و رونالدو تبدیل در 90 دقیقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب