معلق J&K DSP Davinder Singh, گفته, گیر افتاد, گذر گاه شبه نظامیان می شود به قید وثیقه

نوشته شده توسط آناند موهان J | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 7:12:19 pm Davinder سینگ

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
نوشته شده توسط آناند موهان J | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 7:12:19 pm
Deputy Superintendent of Jammu and Kashmir Police, Davinder Singh, davinder singh case, davinder singh bail, Hizbul Mujahideen terrorists davinder singh, davinder sinh nia latest news, Davinder سینگ به اتهام گذر گاه دو Hizbul مجاهدین تروریست ها در سرینگر-Jammu بزرگراه.

یک دادگاه دهلی روز جمعه با قید وثیقه به حالت تعلیق معاون سرپرست جامو و کشمیر پلیس Davinder سینگ که به اتهام گذر گاه دو Hizbul مجاهدین تروریست ها در سرینگر-Jammu بزرگراه در ماه ژانویه این سال است.

دادگاه همچنین به قید وثیقه به شرکت متهم عرفان شفیعی میر یک وکیل دستگیر شد و همراه با سینگ Hizbul مجاهدین فرمانده سید نوید مشتاق و کاردانی خود را Rafi احمد در ژانویه 11 توسط یک تیم از J&K پلیس. دادگاه او داده امداد رسانی به دو متهم در یک مورد ثبت شده توسط پلیس دهلی ویژه همراه است.

جلسات اضافی قاضی Dharmender رعنا به قید وثیقه به سینگ و میر پس از او اشاره کرد که chargesheet شده است واصل نشده است و اجباری قانونی دوره از 90 روز در حال حاضر سپری شده است. دادگاه به قید وثیقه به دو متهم در تجهیز باند شخصی/ضامن اوراق قرضه در مجموع Rs 1 لاخ هر کدام با دو وجوهی هر در مقدار.

همچنین به عنوان خوانده شده | DySP Davinder سینگ پناه نظامیان در J&K صفحه اصلی می گویند پلیس

"در این دیدگاه از بالا, با توجه به این واقعیت است که با وجود گذشت قانونی محدودیت زمانی برای تکمیل تحقیقات chargesheet در لحظه مهم است و نه واصل شده تا به امروز هر دو نفر از افراد متهم به Davinder سینگ و عرفان شفیعی میر مجاز به قید وثیقه آزاد شد...," سفارش خواندن.

سینگ و میر نشان داده شد توسط وکیل خود خانم خان که استدلال قبل از دادگاه است که هر دو متهم شدند به دروغ دخیل در این مورد. او استدلال کرد که chargesheet واصل نشده است در این مورد و نه در این دوره از بررسی تمدید طبق مفاد بخش 43 (D) از UAPA.

یو در مورد ثبت گزارش وضعیت قبل از دادگاه و فرستاده شده است که "تحقیقات در مورد فوری منعقد نمی شود و در عین حال از این رو chargesheet شده است واصل نشده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن