دیدگاه ملی: حمایت از آسیب پذیر — بدون موجب ترس عمومی

بیش از 60 ٪ از هر دو خانه سالمندان مرگ و میر و مجموع COVID-19 مرگ و میر رخ داده است تنها در هفت آبی متحده با ح

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

بیش از 60 ٪ از هر دو خانه سالمندان مرگ و میر و مجموع COVID-19 مرگ و میر رخ داده است تنها در هفت آبی متحده با حدود 20 ٪ از جمعیت ایالات متحده: New York, New Jersey, کانکتیکات, پنسیلوانیا, ماساچوست, ایلینوی و میشیگان. فرمانداران در هر یک از این کشورها نادیده گرفته و دستورالعمل های فدرال و به دنبال برخی از نسخه از سیاست پذیرش بیماران عفونی به خانه های سالمندان به عنوان به زودی به عنوان آنها بالینی پایدار است.

این روش تمرین در مینه سوتا به عنوان به خوبی.

در سراسر کشور حدود 2 درصد از مراقبت دراز مدت جمعیت مرده است با COVID-19 — اما بیش از 12 درصد در کانکتیکات 10% در نیوجرسی 9 درصد در ماساچوست و در حدود 4% در ایالت ایلینوی است. حتی نیویورک را نادرست underreported شماره 4.4 درصد از دولت را در دراز مدت مراقبت از مردم است.

کارنگی ملون و دانشگاه پیتسبورگ ریاضیدانان نشان داد در ماه مارس که تلاش ها به پناهگاه هر کس می تواند به مراتب بالاتر مرگ و میر در مجموع از تلاش های متمرکز در افراد مسن اما لیبرال فرمانداران تصمیم به چشم پوشی از این واقعیت است که — حتی به عنوان ما را دیده ام بیش از 80 درصد از COVID مرگ و میر در میان سالمندان است.

نیویورک سیاست اجرا شد و از طریق یک مارس 25 مشورتی که گفت: "هیچ مقیم باید رد re-پذیرش و یا ورود به (خانه سالمندان) صرفا بر اساس تایید و یا مشکوک تشخیص COVID-19. (خانه سالمندان) ممنوع است از نیاز به بستری ساکن که مصمم است پزشکی با ثبات به آزمایش می شود برای COVID-19 قبل از بستری یا مراجعه مجدد."

جامعه برای پست حاد و دراز مدت مراقبت پزشکی هشدار داد در پاسخ به: "نا امن انتقال را افزایش می دهد خطر انتقال در پست حاد و دراز مدت مراقبت از امکانات که در نهایت تنها در خدمت به افزایش جریان بازگشت به بیمارستان قریب به اتفاق ظرفیت به خطر انداختن بیشتر پرسنل بهداشت و درمان و افزایش مرگ و میر."

این احتیاط نادیده گرفته شد و سیاست ماند در اثر تا زمانی که ممکن است 10. نیویورک در حال حاضر گزارش 6,413 مرگ جسمی در دراز مدت مراقبت از امکانات. اضافه کردن مرگ و میر بیمارستان که دولت حاضر به گزارش, به احتمال زیاد دو یا سه برابر این تعداد است.

سیاست های مشابه در نیوجرسی, ماساچوست, کانکتیکات, ایلینوی, میشیگان و پنسیلوانیا — که در آن دولت به وزیر بهداشت منتقل مادر خود را از یک خانه سالمندان در حالی که ارسال عفونی بیماران در تولید نتایج مشابه.

به عنوان دکتر Anish Banshee آن را توصیف کرد: "دو هفته به مستند فیلادلفیا بیمارستان شده بود خالی در انتظار نیویورک سبک خروش که هرگز آمد. ... اما خانه پرستاری از بیماران تحت درمان قرار گرفتند مانند بیماران از جامعه بودند که بیش از حد به خوبی به بستری در بیمارستان — آنها به خانه فرستاده شدند. عواقب نگهداری این بیماران را در خانه سالمندان به معنای نظام سلامت بود و در نهایت به مقابله با کل خانه پرستاری آلوده شدن."

پنسیلوانیا در حال حاضر گزارش حداقل 4,345 مراقبت دراز مدت اقامت مرگ و میر; همه دیگران حداقل 2,054.

با منع بستری مجدد و بدون موثر کنترل عفونت و استقرار گارد ملی کافی تست و تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE فلوریدا گزارش مراقبت دراز مدت COVID مرگ و میر در 1,664 از ژوئن 21 — یک چهارم از نیوجرسی و 1.1 درصد از دولت بزرگ در دراز مدت مراقبت از مردم است. تگزاس دارای شانس حتی بهتر با کمتر از نیمی از آن COVID-19 مرگ و میر در مراقبت دراز مدت و در حال حاضر در تنها 0.6 درصد از این جمعیت.

اکثر ایالت ها در حال حاضر در نهایت تلاش جدی برای تست کل مراقبت دراز مدت جمعیت. اما اگر مراکز کنترل بیماری و پیشگیری نمی کند رفع آن تعریف شمارش هر مرگ در حضور coronavirus ساکنان خانه سالمندان با خفیف یا بدون علامت عفونت هنوز هم نشان می دهد تا در شمارش زمانی که آنها می میرند از علل دیگر.

ميانه خانه سالمندان اقامت قبل از مرگ است که فقط پنج ماه است. اگر این definitional مشکل نیست ثابت فریبنده تعداد اضافه خواهد شد به مشکل misperceived عمومی ترس است.

ما باید صادقانه گزارش دهی و شمارش به درک خطر ابتلا به بیماری های جدی و یا مرگ با COVID-19 و ما باید سیاست های هدفمند برای حفاظت از آسیب پذیر — نه ترساندن مردم است. و فرمانداران که ریاست آن بر قتل عام نیاز برگزار می شود به حساب آورد.

فیل کرپن است که رئیس جمهور آمریکا تعهد (americancommitment org) در واشنگتن دی سی و رئیس کمیته به از بند باز کردن رفاه (committeetounleashprosperity.com و نویسنده از سال 2011 کتاب "دموکراسی را تکذیب کرد." او را می توان در رسید phil@americancommitment.org.

آخرین مطالب