مینه سوتا قرمز دریاچه کشور برای رای دادن در ماری جوانا پزشکی, مارس 20

اعضای Chippewa شاهدانه حزب امیدواریم که تصویب آن منجر به پر تفریحی قانونی با توجه به حشیش مدافع کوین جونز جونی

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

اعضای Chippewa شاهدانه حزب امیدواریم که تصویب آن منجر به پر تفریحی قانونی با توجه به حشیش مدافع کوین جونز جونیور

سوال رفراندوم آورده بود به رای گیری پس از برگزارکنندگان صرف بخشی بهتر از سال گذشته مبارزه و به دست آوردن طومار امضا جونز توضیح داد.

"ما در جریان بوده است در این مدت 18 ماه," او گفت:. "آن زمان ما 25 درصد از ثبت نام اعضای گروه به امضای طومار -2,500 امضا — و این چیزی است که آن زمان به همه پرسی در انتخابات. ما می خواهیم مردم را به رای دادن ما می خواهیم مردم را به دست گیرند و از این شاهدانه صنعت است که ما ایجاد شده است."

قبیله ای در شورای تصویب قطعنامه شامل این موضوع در انتخابات در ماه فوریه است.

در سال 2014 وزارت دادگستری ایالات متحده با صدور یادداشت نشان می دهد که قبیله ای سازمان ملل می تواند از قانونی کردن ماری جوانا به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال همان دستورالعمل های که اعمال می شود به ایالات متحده است که تا به حال قانونی آن است. پس از سال 2014 شده اند وجود دارد تعدادی از تلاش برای حرکت به جلو توسط نرم افزار-شاهدانه طرفداران قرمز در دریاچه است که برآورده شده است با بررسی مخلوط.

برای اولین بار در مینه سوتا

با توجه به Facebook پست در دریاچه کشور به صورت کامل قانونی کردن صفحه اگر همه پرسی رای می گذرد, Red Lake ملت خواهد بود که تنها قبیله ای ملت به یک برنامه شاهدانه پزشکی در مینه سوتا خواهد شد که خرده فروشی شاهدانه پزشکی به صورت گل.

در حال حاضر در مینه سوتا, شاهدانه است که حقوقی, برای کسانی که واجد شرایط پزشکی در مایع قرص و یا بخار اشکال.

مینه سوتا ساکنان تشخیص داده می شود با شرایط زیر می تواند واجد شرایط برای شاهدانه پزشکی: سرطان های مرتبط با شدید/درد مزمن تهوع یا استفراغ شدید سوء هاضمه یا شدید به هدر رفتن گلوکوم HIV/ایدز اختلال تورت سندرم اسکلروز جانبی آمیوتروفیک, تشنج از جمله کسانی که از ویژگی های صرع شدید و مداوم اسپاسم های عضلانی از جمله کسانی که مشخصه, مولتیپل اسکلروزیس, بیماری التهابی روده از جمله بیماری کرون, بیماری ترمینال با یک احتمالی امید به زندگی کمتر از یک سال مقاوم به درمان, درد, استرس پس از سانحه, اختلال اوتیسم آپنه انسدادی خواب و بیماری آلزایمر.

اگر همه پرسی می گذرد, در, دریاچه, ملت, لیست شرایط است که واجد شرایط برای بیماران شاهدانه پزشکی خواهد بود بسیار طولانی تری جونز توضیح داد. افسردگی و درد مزمن و کسانی که دوره نقاهت بعد از اعتیاد به مواد مخدر احتمال واجد شرایط او اضافه شده است.

جونز گفت که او تا بازدید های قبیله ای دیگر ملل که در آن ماری جوانا پزشکی قانونی بود و گفته بود آنها می خواهم دیده می شود کاهش مواد مخدر استعمال بیش از حد.

"این چیزی است که من می خواهم به واقعا مبارزه با برای. من نمی خواهم کسانی که مواد مخدر سخت -- آنها در زمان اعضای خانواده من," او گفت:. "اگر این می گذرد این است که برای ایجاد یک تغییر بزرگ در اینجا در دریاچه کشور است. وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از تغییرات به این."

پزشکی شاهدانه رفراندوم نیاز به یک اکثریت ساده به تصویب.

استفاده های تفریحی

ساکنان نیز رای گیری برای انتخاب چهار منطقه نمایندگان به tribal council, یک, هر یک از Ponemah, Redby قرمز دریاچه و سنگ کوچک منطقه. کسانی که انتخاب می شوند را در خدمت یک دوره چهار ساله.

جونز که در حال اجرا است برای Redby نماینده عضو Chippewa شاهدانه و گفت: اگر او و یا دیگر اعضای حزب انتخاب شدند به tribal council, آنها, فشار, برای, تفریحی, شاهدانه قانونی ظرف مدت 30 روز.

انتخابات برگزار می شود با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس اگر چه رای دهندگان شده اند را تشویق به رای غایب و منظقه رای گیری در دسترس است در روز انتخابات.

جونز بر این باور نیست که این بیماری همه گیر را دلسرد رای دهندگان زیاد و اعتماد به نفس است که این همه پرسی را تصویب بر اساس شور و شوق و تعداد Red Lake کاربرانی که امضا اولیه درخواست.

"تا کنون من دیده نمی شود هر "رای نه" نشانه هایی وجود دارد برای شاهدانه پزشکی, اما من دیده ام بسیاری از رای yes "نشانه" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب