مسی برنده رکورد 7 به ثمر رساند عنوان در لیگ اسپانیا

لیونل مسی موفق به کسب یک رکورد هفتم به ثمر رساند بالا عنوان در لیگ اسپانیا روز یکشنبه پس از تور دو بار در بارس

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

لیونل مسی موفق به کسب یک رکورد هفتم به ثمر رساند بالا عنوان در لیگ اسپانیا روز یکشنبه پس از تور دو بار در بارسلونا 5-0 تار و مار Alavşs در دور نهایی.

مسی به پایان رسید و با 25 گل چهار بیش از کریم بنزما که آیا نمره در رئال مادرید 2-2 قرعه کشی در Leganşs.

مسی اولین بازیکن به پایان برساند و به لیگ بهترین گلزن در هفت فصول مختلف. او به نقطه عطف با وجود از دست رفته بازی به دلیل مصدومیت در اوایل فصل. آرژانتین با 25 گل آمد در 33 منطبق است.

مسی گره خورده بود با Telmo Zarra با شش به ثمر رساند عنوان. او همچنین در حال حاضر مساوی هوگو سانچز را feat از چهار بالا راست-گلزن غنائم.

"دستاوردهای فردی همیشه ثانویه" مسی گفت. "من آرزو می تواند آمده اند همراه با لیگ قهرمانان اروپا."

این هم سومین فصل های پی در پی که مسی به پایان رسید که بیشترین کمک - 21 - در لیگ.

Ansu Fati لوئیس Suŕrez و نلسون Semedo نیز به ثمر رساند یکشنبه برای بارسلونا که در حال حاضر امن مقام دوم را پشت سر مادرید.

Fati را باز کرد به ثمر رساند در 24 دقیقه مسی اضافه شده به این منجر شود 10 دقیقه بعد و Suŕrez بسته در نیمه اول به ثمر رساند در 44. Semedo کردم در هیئت مدیره در 57 و مسی در 75 برای کمک به بارسلونا بازگشت از 2-1 از دست دادن خانه به اوساسونا.

"امروز اوضاع متفاوت" مسی گفت. "تیم بهتری نشان داد نگرش و تعهد است. آن را یک گام مهم رو به جلو برای ما جلوتر از چه چپ در این فصل است."

بارسلونا در حال حاضر تبدیل تمرکز خود را به آن Aug. 8 بازی خانگی برابر ناپولی در دور 16 از لیگ قهرمانان. پا برای اولین بار قبل از بازی استراحت 1-1 به پایان رسید.

سرمربی بارسلونا Quique Setişn به پایان رسید تحت فشار پس از این تیم واگذار دو نقطه سرب بیش از مادرید زمانی که لیگ از سر گرفته پس از همه گیر ، آن را به چهار امتیاز عقب قبل از مادرید در Leganşs.

بارسلونا مدافع Clşment Lenglet بود جایگزین در اوایل نیمه دوم به دلیل آشکار آسیب عضلانی.

Alavşs نشسته در 15th, در حال حاضر انجام می شود به اندازه کافی به ماندن بگیرید.

"ب" تیم

آمریکا جناح کنراد de la Fuente به ثمر رساند دو برابر بارسلونا "ب" تیم ضرب و شتم والادولید "B" برای زنده نگه داشتن امید خود را از رسیدن به بخش دوم فصل آینده است. پیروزی قرار داده و بارسلونا در دور دوم ارتقاء برگشتی.

19-در سال De la Fuente که به تازگی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید از طریق 2021-22 فصل گل در هر نیمه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن