شطرنج | افسانه شهرت خود را برای محافظت از

بدون اینکه در میان مورد علاقه های شش چاشنی پزشکان را در طعم تازه به یکی مانده به آخر رویداد میلیون دلار مگنوس

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

بدون اینکه در میان مورد علاقه های شش چاشنی پزشکان را در طعم تازه به یکی مانده به آخر رویداد میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور.

از جمله اینکه این سناریو در آستانه $150,000 افسانه رویداد شطرنج, شروع, شنبه, نقطه از علاقه خواهد بود که آیا حداقل یکی از 'افسانه' انکار چهار بازیکنان جوان از monopolising نیمه نهایی-لکه های.

اگر مگنوس کارلسن (سن 29), Anish Giri (26) دینگ Liren (27) و ایان Nepomniachtchi (30) پیشبرد پس از نه دور مقدماتی مرحله از آن خواهد شد یک تکرار خط به بالا از Chessable استاد برگزار شد در اوایل این ماه.

حتی اگر یکی در میان Viswanathan آناند (50) ولادیمیر کرامنیک (45) بوریس Gelfand (52), واسیلی ایوانچوک (51) پیتر Svidler (44) و پیتر Leko (40) باعث می شود آن را به نیمه نهایی خواهد بود خبر بزرگ.

آناند شروع مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان مورد علاقه در برابر هشت-زمان روسیه قهرمان پیتر Svidler.

او در دیدار جوان کوارتت از کارلسن, گیری, Nepomniachtchi و Liren در متناوب دور. پس از آناند نقش Gelfand و ایوانچوک گسترش بیش از گذشته سه دور او می تواند تغییر چرخ دنده ها در صورت نیاز به منظور رسیدن به نیمه نهایی رسید.

برنده این رویداد خواهد شد واجد شرایط برای چهار-man $300,000 Grand Final برنامه ریزی شده از اوت 9 تا 20 است. تا کنون کارلسن (دو عنوان) و Daniil Dubov (یک) ساخته شده اند را کاهش دهد. باید این رویداد پرتاب یک قهرمان جدید و سپس چهارمین نقطه می تواند به هیکارا ناکامورا که سر نقاط شمارش به صورت غیر برندگان در حال حاضر.

در روز سه شنبه بسیاری از تمرکز خود را بر روی کارلسن-Giri برخورد. علاوه بر فرم خود را عامل دیگر که می شود همه آنها را به توجه از شطرنج جهان است که خود را بسیار به دنبال نبرد عقل در رسانه های اجتماعی. در چه وعده ها به تکثیر لرزش دیده می شود در آخر از Chessable کارشناسی ارشد در اوایل این ماه سریع-بهبود Giri خواهد بود به دنبال انتقام از دست دادن اخیر.

دور اول جفت:

Viswanathan Anand (هند)-پیتر Svidler (روسیه); Anish Giri (هلند)-مگنوس کارلسن (نروژ); ولادیمیر کرامنیک (روسیه)-یان Nepomniachtchi (روسیه); Peter Leko (مجارستان)-واسیلی ایوانچوک (اوکراین); بوریس Gelfand (اسرائیل)-دینگ Liren (چین).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب