مرتا قتل دو: انصراف 1st شکایت پلیس پس از تهدید به قاب من می گوید قربانی دوست

نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:50:49 am این تجزیه بدن پریا سیدهو (

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:50:49 am
Meerut double murder, police threat, meerut news, up news, indian express news این تجزیه بدن پریا سیدهو (35) و دخترش (13) از ازدواج قبلی بدست آمده از شمشاد را خانه اجاره ای در Bhudbhurawal محل. Sidhu رفت با شمشاد پس از او دوست او on Facebook. (بازنمودی)

شاکی در مرتا دو قتل یک مادر و دختر در روز شنبه گفت که او مجبور به خروج اولین شکایت ثبت شده در Partapur ایستگاه پلیس در 15 آوریل پس از پلیس به اتهام تهدید به دلالت او در یک مورد دیگر نامیده می شوند و او ذهنی ناپایدار است.

مرتا SSP آجی Sahni به حالت تعلیق در زیر بازرس Veer سینگ و ارسال sub-بازرس Bhupendra به خطوط پلیس برای ارعاب شاکی Chanchal چودری در ژوئیه 22. او همچنین کارگردانی Partapur ایستگاه پلیس به استناد امنیت ملی عمل می کنند (NSA) در برابر بازداشت متهم محمد شمشاد (39).

این تجزیه بدن پریا سیدهو (35) و دخترش (13) از ازدواج قبلی بدست آمده از شمشاد را خانه اجاره ای در Bhudbhurawal محل. Sidhu رفت با شمشاد پس از او دوست او on Facebook. به گفته پلیس, Shamshad کشته شدن مادر و دختر در آوریل 28.

Chanchal که Sidhu دوست گفت: یکشنبه اکسپرس که او مواجه شمشاد پس از او نمی تواند در تماس با دوستان خود را برای سه روز پس از مارس 28. اما او گریزان پاسخ و روشن کردن تلفن خود را.

"من متوجه شدم که چیزی اشتباه بود و شکایت با Partapur ایستگاه پلیس در 15 آوریل ادعا که شمشاد بود ربوده و دخترش پریا. من نیز دستگیر که هر دو ممکن است کشته شده اند اما پلیس نادیده گرفته من درخواست برای جستجو در عملیات" چودری گفت:, و اضافه کرد که او به جای تمسخر توسط پلیس برای مختل قانون مطیع شمشاد. "پریا در حال حاضر به من گفت که شمشاد بود فشار خود را برای حضور در این Jamat و تلاوت قرآن است. هنگامی که او خودداری کرد و او با استفاده از به ضرب و شتم او" ادعا Chanchal.

"پلیس تهدید به نزاع انداختن من در یک مورد دیگر و آزار و اذیت پدر و مادر من. من از دست همه امید ردیابی دوست من و دختر او. در جولای 2, من به تعهد در ایستگاه پلیس است که به دلیل ناپایدار وضعیت روانی من آماده برای برداشت صنوبر," او گفت:.

او بعد از آن به دنبال کمک از هندو Yuva Vahini فعالان در جولای 12 که تماس SSP Sahni زیر که تازه شاه ثبت شد دو روز بعد. "من به دانستن در مورد این حادثه در 14 ژوئیه و بلافاصله به کارگردانی Partapur ایستگاه پلیس به تسلیم جدید شاه. در عرض یک هفته به اسکلت مادر و دختر بودند که از دو گور در شمشاد خانه. ما جمع آوری نمونه DNA از Chaudhary مادر زندگی می کند که در Ghaziabad برای مطابقت با هویت" Sahni گفت.

Sahni گفت: یک تیم پلیس فرستاده شده به بیهار به دستگیری شمشاد را Afsana و brother-in-law, Dilawar برای خود مظنون به دخالت در قتل است. "هر چند Chaudhary تا به حال تصمیم به زندگی با شمشاد او نیست با او ازدواج کند و نه قطع رابطه با Afsana گفت:" SSP .

به گفته پلیس Chaudhary رفت با شمشاد که تا به حال معرفی خود در Facebook به عنوان Amit Gurjar در سال 2018 است. رابطه خصمانه پس از او آموخته است که او مسلمان بود. این ممکن است منجر به قتل گفت: پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب